اخبار داغ

حزب الله:

مقاومت توان ترسیم معادلات جدید را دارد

مقاومت توان ترسیم معادلات جدید را دارد
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی تنها یک راه پیش رو دارد و آن توقف تجاوز‌ها به نوار غزه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ نبیل قاووق گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف شدن است، این در حالی است که قدرت مقاومت از نظر دفاعی - رزمی و در سطوح نظامی و سیاسی در حال گسترش است.

وی تاکید کرد: مقاومت با پاسخ دادن به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی ثابت کرد که در مقابل تهدیدات، یاوه گویی ها، ناوشکن‌ها و ناو‌های هواپیمابر تسلیم نمی‌شود.

شیخ نبیل قاووق در مراسمی که با حضور «محمد رعد»، رئیس فراکسیون وفای به مقاومت و شیخ «علی دعموش» معاون شورای اجرایی حزب الله و علما و شخصیت‌های دیگر برگزار شد، ادامه داد: مقاومت تضعیف جبهه‌های پشتیبانی را قبول نخواهد کرد و در حمایت از غزه پیشرو خواهد بود و دشمن صهیونیستی تنها یک راه برای نجات شهرک نشینان صهیونیست و بازگرداندن آنها به خانه هایشان دارد و آن توقف تجاوز‌ها به نوار غزه است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اضافه کرد: دشمن قدرت خروج از بحران و معادلاتی را که هر روز مقاومت وضع می‌کند، ندارد. رژیم صهیونیستی وارد مسیر عقب نشینی و اعتراف به شکست شده، در حالیکه مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین و عراق وارد مسیر پیروزی راهبردی و تاریخی شده و این امر تنها به سود محور مقاومت است.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی علیرغم یاری گرفتن از ناو‌ها و ناوشکن‌های آمریکایی و همچنین تهدیدات، فشار‌ها و ترورها، توان نابودی غزه را نخواهد داشت، زیرا تصمیم مقاومت در منطقه ثابت و محکم است و راهی جز پیروزی ندارد.

به گفته این مقام حزب الله، موضع دشمن متزلزل و شکست خورده و گمراه کننده است، آن‌ها می‌جنگند، اما به دو قسمت تبدیل شده اند، مقاومت در منطقه ثابت قدم و متحد بوده و توان رسم معادلات جدید و آینده خود را در منطقه دارد.

به دنبال عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان هم با هدف سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه