اخبار داغ

برنامه‌های جدید «نسیم» با حضور جناب خان و فرزاد حسنی

برنامه‌های جدید «نسیم» با حضور جناب خان و فرزاد حسنی
مدیر شبکه نسیم از برنامه‌های جدید این شبکه خبر داد و گفت: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و «مسابقه بی‌سابقه» نیز با اجرای فرزاد حسنی مراحل پیش تولید را می‌گذراند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری مدیران شبکه نسیم امروز دوشنبه، ۲۰ شهریور در دفتر شبکه نسیم برگزار شد.

محمدرضا خوشرو در این نشست با اعلام این خبر که برنامه «بگو بخند» از اول مهر آغاز می‌شود اظهار کرد: برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل پیدا کرده است. برنامه «مسابقه بی‌سابقه» شبیه «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید است.

مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه فصل دوم «برمودا» نیز با اجرای کامران نجف زاده در حال تولید است ادامه داد: برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان از اول مهر روی آنتن می‌رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا متفاوت می‌شود.

خوشرو تاکید کرد: «هزار و یک» نیز با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است. و برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد. بخشی از برنامه پیرامون اعداد است. با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

وی افزود: همچنین برنامه «خوش‌نمک» یک رقابت خودمونی بین بانمک‌ها است که سلبریتی و رنگ و لعاب اضافه ندارد و هم اکنون در حال پخش است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه