اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ترس از بزرگترین حمله بالستیکی تاریخ، اسرائیل را دست به دامن «تاد» کرد/ گنبد آهنین کابوس اشغالگران قدس!

ترس از بزرگترین حمله بالستیکی تاریخ، اسرائیل را دست به دامن «تاد» کرد/ گنبد آهنین کابوس اشغالگران قدس!
در شرایطی که کابوس گنبد آهنین برای صهیونیست ها تعبیر شده است، کانال ۱۲ عبری فاش کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در حال رایزنی با کاخ سفید درباره استقرار سامانه ضد موشک‌های بالستیک «تاد» آمریکا در اسرائیل از بیم موشک‌های ایران هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ۱۸ مرداد ماه گفته بود که اسرائیل نیازی به کمک کسی ندارد و خودش می‌تواند از خود در برابر حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران دفاع کند، اما در تازه ترین اخبار منتشر شده درباره تحولات غرب آسیا، رسانه‌های غربی از احتمال ارسال سامانه‌های پدافند هوایی «تاد» از آمریکا برای اسرائیل خبر دادند.

پس از آنکه اقتدار نظامی و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق 2 به کانون توجه افکار عمومی منطقه و جهان تبدیل شد، رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی از مواجهه با ایران احساس سردرگمی کرد.

رژیم صهیونیستی تا قبل از یک سال گذشته توان دفاعی خود را به گنبد آهنی گره زده بود و توانسته بود  گنبد آهنی را به عنوان دژی محکم در برابر هر گونه حمله به سرزمین های اشغالی معرفی کند؛ کابوس گنبد آهنی نه تنها برای آوارگان فلسطینی غیر قابل نفوذ شده بود بلکه ارتش صهیونیستی نیز در خوش خیالی نفوذ ناپذیری دست به جنایات بی شرمانه علیه غیرنظامیان در اراضی اشغالی می زد.

یک سال قبل اما عملیات تمام عیار طوفان الاقصی در 7 اکتبر از سوی گردان های قسام در اراضی اشغالی آغازی بر ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی و اطلاعاتی شد.

گسل های اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در جریان عملیات حماس به لرزه در آمد و موجب شد این باند جنایتکار صهیونیستی در منطقه برای فرار از فشار روانی و سرپوش گذاشتن بر شکست خود در طول یک سال به شدیدترین جنایات بشری در غزه دست بزند.

کشتار بیش از 40 هزار نفر از مردم بی گناه و غیرنظامیان که بیش از نیمی از آنان را زنان و کودکان تشکیل می داد نشان از جنون این رژیم کودک کش در واکنش  به نمایان شدن ضعف هایش در برابر دیدگان جهانیان بود.

جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و دو ماه پس از آن به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سید عباس نیلفروشان در ضاحیه بیروت، موجب شد جمهوری اسلامی ایران نسبت به تجاوزات بی شرمانه این رژیم پاسخ محکمی دهد.

عملیات وعده صادق 2 بزرگترین حمله بالستیکی تاریخ

عملیات وعده صادق 2 در حالی انجام شد که به اذعان کارشناسان نظامی این بزرگترین حمله بالستیکی تاریخ بود که تا آن زمان به ثبت رسید.

اگرچه این دومین حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سال جاری بود اما توانست بیش از وعده صادق یک صهیونیست ها را غافلگیر و بهت زده کند.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در اظهاراتی اصابت موشک ایرانی به دو پایگاه تل نوف و نواتیم را تایید کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز درخصوص حمله مشروع و قانونی ایران به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد: هدف بزرگ‌ترین حمله تاریخ قرار گرفتیم.

رسانه های غربی گزارش دادند که رگبار موشکی ایران تأسیسات نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را در نزدیکی تل آویو و سایر نقاط هدف قرار داد.

رسانه های عربی نیز در گزارش های مشابه با اعلام خبر شلیک ۲۰۰ موشک در نیم ساعت از سوی ایران به سمت اسرائیل نوشتند که ایران، اسرائیل را کوبید و هشدار داد که در صورت پاسخ اسرائیل، پاسخ کوبنده‌تری خواهد داد.

استقرار سامانه تاد در اسرائیل از بیم موشک‌های ایران

این عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی اما در ادامه با اقامه نماز جمعه نصر به اقامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و سفر برخی مقامات کشورمان به بیروت از یک سو و استمرار شدید ترین حملات جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس از سوی دیگر نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی را دچار دست پاچگی کرد.

فضاسازی و جنگ روانی صهیونیست ها اگرچه برای اعمال فشار بر جبهه مقاومت به عنوان فاز بعدی راهبرد صهیونیستی از سوی شبکه هایی همچون اینترنشنال و بی بی سی آغاز شد اما در نهایت نتوانست دستاوردی برای باند جنایتکار صهیونیستی به همراه داشته باشد.

حالا اما در شرایطی که کابوس گنبد آهنین برای صهیونیست ها تعبیر شده است، کانال ۱۲ عبری فاش کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در حال رایزنی با کاخ سفید درباره استقرار سامانه ضد موشک‌های بالستیک «تاد» آمریکا در اسرائیل از بیم موشک‌های ایران هستند.

به نظر می رسد این اقدام در پی از کار افتادن سامانه‌های پدافندی و راداری پیشرفته رژیم صهیونیستی پس ضربه مهلکی که از موشک‌های فراصوت در عملیات وعده صادق ۲ متحمل شد، مطرح شده است و به ادعای رسانه های غربی ارتش آمریکا صرفاً یک سامانه از این پدافند هوایی را به ارتش اسرائیل تحویل خواهد داد که تحت نظارت نظامیان آمریکایی عملیاتی و به کار انداخته خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه