اخبار داغ

حقیقت زشتی در زیبایی‌نمایی واقعیت؛

غرب وحشی در قاب غزه

غرب وحشی در قاب غزه
آنانی که ژست روشنفکری و متمدن بودن به خود می‌گیرند و برای دنیا نسخه حقوق بشری می‌پیچند، ماهیت و چهره حقیقی خود را در ماجرای غمناک غزه و لبنان به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ در فیلم‌های وسترن آمریکایی، که هنر قهرمانان آن‌ کشیدن سریع تپانچه و کلت و کشتن دیگران بود، صحنه‌های خشن سرشار از کشت و کشتار، وجه غالب این فیلم‌هاست که سیمای وحشی غرب را به تصویر می‌کشیدند و امروز با بمباران‌های مهیب و فوق وحشت غزه و لبنان با بمب‌های چند ده تنی و با قدرت تخریب باورنکردنی توسط رژیم جعلی اسرائیل، که همه جنگ‌افزارها و بمب‌های ممنوعه توسط آمریکا و غرب به این خوک وحشی داده می‌شود، این ذهنیت به قطعیت رسید که رنگ و لعاب غرب و تبلیغات گوش کَرکُن رسانه‌های آن‌ها نتوانست ماهیت اصلی گاوچران‌های آمریکا و اروپا را تغییر دهد و آن‌ها همچنان سیمای بزک کرده غرب وحشی دیروزها هستند و تنها تفاوت‌شان در سیمای روتوش شده و تصنعی کنونی و عمق فاجعه‌بار رفتارهای تجاوزطلبانه و فجایع ضدبشری بی نظیرشان نسبت به قبل است.

ارتباط ذاتی تروریسم با آمریکای صهیونیستی
مهم‌ترین وظیفه آنانی که با قتل و جنایات صهیونیست‌ها مخالفند، تبیین و تشریح نقش غرب در فجایع صهیونیست‌ها در غزه، لبنان و تشکیل گروه‌های تروریستی در نقاط مختلف جهان همچون القاعده، طالبان، داعش، النصره، برکوحرام و...، است که روزانه هزاران نفر را در جهان یا آشکارا به قتل می‌رسانند و یا توسط گروهک‌های دست نشانده خود، آن‌ها را ترور می‌کنند.

حال بماند صدها هزار انسان را در زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌های قرون وسطایی در بدترین و جانکاه‌ترین شرایط قرار داده‌اند. نکته دردآور در دوران کنونی، چنبره رسانه‌ای این جلادان وحشی و تحمیق و فریب آدم‌هایی است که تحت تاثیر این وحشی‌های بی‌اصل و نسب قرار گرفته و نقش پیاده‌نظام غرب وحشی را در لباس‌های مختلف ایفاء می‌کنند.

این عناصر با پز روشنفکری، اما آلوده به نفسانیات و شهوات و با ادا در آوردن و از نواقص گفتن، سعی دارند مقاومت غیورانه فلسطینیان و لبنانی‌های دلاور را تضعیف و تحقیر کنند و طلبکارانه ادعاهای واهی و اسرائیلی را به زبان می‌آورند و با سوءاستفاده از آزادی، آنچه که وظیفه گماشتگان صهیونیست‌ها هست را انجام می‌دهند.

البته عمق خیانت این مزدوران با یا بی‌جیره و مواجب را وقتی در کنار ایثار و حس مسئولیت شناسی مردم خب و فداکار کشورمان قرار می‌دهیم، به پستی و دنائت آن مزدوران و عظمت و جلالت مردم ولایی‌مان بیشتر پی می‌بریم.

صهیونیسم، مصداق وصدوا عن سبیل‌الله
خداوند درود و سلام ملائک را نثار روح بلند مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی فرماید که می‌فرمود: اسرائیل از مقدمات ظهور است؛ آمده تا شرک های خفی در او حل شود. کسانی که بظاهر مسلمانند و در باطن مشرکند، نمی‌میرند مگر اینکه با اسرائیل بیعت کرده باشند؛ اسرائیل آمده بیعت بگیرد. شرک پنهان عالم اسلام را اسرائیل آشکار می‌کند.

عبارات آیت‌الله حائری بدین معنی است که اسرائیل بمثابه شرمطلق، با تمام قامت در مقابل حقیقت زندگی انسان‌ها صف‌آرایی می‌کند و اجازه زندگی براساس فطرت خداجوی را به انسان‌ها نمی‌دهد و مصداق "وصدوا عن سبیل‌الله، مانع سیر تکاملی انسان‌ها می‌شود. قرآن مجید این گونه می‌فرماید: الَّذِينَ كَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ (آنان که کافر شدند و راه دین خدا را (بر خلق) بستند خداوند اعمال آنها را تباه و باطل ساخت.)

جنگ و جهاد با دشمنان اسلام، مهم‌ترين موضوعى است كه در اين آیه مطرح شده،  چراکه موانع رشد و تعالی الهی جوامع به عنوان سد و مانع تلقی شده و بر مبنای رهنمودهای قرآن مجید باید با آنان به قتال پرداخت تا مسیر تکامل جوامع بشری هموار شود، و برای ظهور منجی عالم نیز اولین اقدام برداشتن این موانع هدایت از طریق انسان‌های وارسته، که قابلیت حضور در رکاب امام زمان(عج) هنگام ظهور را دارند، باید اتفاق بیافتد و امروز که تمام کفر و سدهای هدایت ابناء بشر در قالب صهیونیسم جهانی دست به طغیان علیه بشریت و انهدام نسل‌ها زده، بهترین فرصت برای آغاز نبرد مقدس آخرالزمانی است تا آن رخداد خجسته که طلوع خورشید امامت و عدالت، آخرین ذخیره الهی، حضرت مهدی موعود (عج) جامه عمل به خود بپوشاند.

نسبت صهیونیست‌ها با سفیانی
به نظر بسیاری از مورخان و تحلیل‌گران تاریخ، تاکنون بروز این همه جرم و جنایت سازماندهی‌شده در قالب اعلام جنگ علیه انسان‌های مظلوم و بی‌گناه در تاریخ یا سابقه ندارد و یا بسیار کم سابقه است. دیده نشده یک فرقه جعلی سیاسی تحت عنوان صهیونیسم بیاید بوسیله چند قدرت شیطانی، یک کشور را اشغال کند و دست به پاک‌سازی نژادی بزند و بومیان آن کشور را یا بکشد و یا از کشورشان بیرون کند و با بدترین نوع شکنجه‌های بی‌سابقه تاریخی، به جان مظلومان بیافتد و با مهیب‌ترین جنگ‌افزارها و بمب‌های ویرانگر، مردم را آن‌چنان مورد هدف قرار دهد که در انفجار بمب‌های چند تنی هیچ اثری از افراد، که اغلب کودکان و زنان هستند، به‌دست نیاید و پودر و متلاشی شوند.

چه فسادی در زمین آشکارتر و فجیع‌تر از این باید اتفاق بیافتد تا پرشدن زمین از فساد، که بهانه ظهور امام زمان(ع) است، خود را نشان دهد. براساس علائم ظهور، حاکم شدن ظلم و جور توسط صهیونیست‌ها، که پست‌تر و رذل‌تر از هر حیوانی هستند، اتفاق افتاده و یاران مهدی (عج) باید قیام کنند که بنابر وعده خداوند، آزادگان جهان نیز بپا خواهند خواست و زمین را از لوث وجود سراسر کثافت و رذالت صهیونیست‌های جانی پاک خواهند کرد و این، رمز رساندن دنیای معاصر به آرامش و صلح و صفاست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه