رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام
اینستاگرام هر ساله الگوریتم های خود را تغییر می دهد. اگر تا به امروز برای موفقیت در اینستاگرام فعالیت های زیادی انجام داده اید، بهتر است کمی صبر کنید و با توجه به رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام، از روش های جدید و مناسب برای دستیابی به نتیجه بهتر استفاده کنید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اینستاگرام هر ساله الگوریتم های خود را تغییر می دهد. اگر تا به امروز برای موفقیت در اینستاگرام فعالیت های زیادی انجام داده اید، بهتر است کمی صبر کنید و با توجه به رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام، از روش های جدید و مناسب برای دستیابی به نتیجه بهتر استفاده کنید. اینستاگرام در سال 2024 الگوریتم های جدیدی دارد و بیشتر به تعامل و نگه داشتن کاربران در صفحه تمرکز دارد. با ما همراه باشید تا شما را با 10 راز برای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام آشنا کنیم.
رازهای موفقیت در الگوریتم اینستاگرام
رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام بر پایه نگه داشتن کاربران در اینستاگرام و درگیر کردن آن ها است. در واقع اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم انتفاعی برای کسب درآمد به تبلیغات متکی است. هر چه شما بتوانید کاربران بیشتری را راضی نگه دارید، موفقیت شما در اینستاگرام بهتر خواهد شد. اگر محتواهای منتشر شده با این هدف اینستاگرام همخوانی پیدا کنند، احتمالا الگوریتم جدید اینستاگرام به نفع شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا شما را با رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام در سال 2024 آشنا کنیم.
خرید فالوور اینستاگرام میتواند با جذب مخاطبان جدید مسیر موفقیت شما در اینستاگرام را هموار تر سازد.
1. انتشار پست های مکرر و مداوم
هر چه بیشتر در اینستاگرام پست بگذارید، سریع تر رشد می کنید. با این حال شما باید یک نظم خاصی را برای انتشار پست های خودتان در نظر بگیرید. شما نمی توانید امروز 10 برابر دیروز، فردا 2 برابر امروز و پس فردا 4 برابر امروز، پست منتشر کنید. الگوریتم جدید اینستاگرام این را دوست ندارد و می خواهد انتشار پست های شما ثبات داشته باشد.
می توانید با ارسال یک بار در روز پست شروع کنید. ممکن است وسوسه شوید و کارهای بیشتری انجام دهید؛ اما در انجام کارها خیلی سریع نباشید و عجله نکنید. اولویت اول شما باید کیفیت محتوا باشد. هنگامی که در تولید محتوای منظم، محتواهای عالی و باکیفیت پیدا کردید، می توانید پست های بیشتر انتشار دهید. به آرامی تعداد پست های خود را در اینستاگرام افزایش دهید. برای چند هفته روزی 2 بار پست کردن را آزمایش کنید. سپس آن را به 3 بار در روز گسترش دهید.
2. امتحان کردن
از آنجایی که این روزها محتوای زیادی در اینستاگرام وجود دارد، برجسته کردن هر یک از این محتواها سخت و سختتر خواهد شد. برخی از سازندگان بر این باورند که این الگوریتم فقط به محتوا با نرخ تعامل 20 درصد پاداش میدهد، به این معنی که شما شانس 20 درصدی دارید که پست خود حتی در صفحه فید یا اکسپلور در اولویت قرار دهید. بنابراین، چگونه شانس خودتان را افزایش دهید؟ با امتحان کردن! اینستاگرام ابزاری برای دسترسی و تعامل با مردم است. بنابراین، نمی توان به راحتی آن را پیش بینی کرد. پس دست به نوسان و تغییرات جدید بزنید. اگر اشتباهی انجام دادید، از آن درس بگیرید و ادامه دهید.
3. انتشار reels
به دلیل موفقیت TikTok، اینستاگرام اکنون به دنبال محبوبیت ویدیوهای کوتاه است. اینکه این موضوع چقدر دوام خواهد داشت را هیچ کس نمی داند؛ اما در حال حاضر شما باید بیشتر انرژی خودتان را صرف ایجاد محتواهای جذاب در Reels کنید. خبر خوب این است که ذهنیت خلاق خود را که برای تولید محتوای TikTOK بهبود ببخشید. فقط مطمئن شوید که ویدیوی کوتاه خودتان را به صورت دقیق ویرایش می کنید تا مخاطبین بیشتری داشته باشند. نکته مهمی که باید به عنوان یکی از رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام به آن توجه داشته باشید این است که این محتواهای خودتان را هم در فید Reels و هم در فید اصلی خود پست کنید تا تعامل شما دو برابر شود. همچنین برای دریافت بیشترین بازخورد و افزایش شانس ورود به اکسپلور میتوانید اقدام به خرید لایک فوری و بدون ریزش کنید؛ با افزایش لایک و رشد جذابیت، پست های شما از محبوبیت بیشتری برخوردار میشوند و میتوانید در الگوریتم های اینستاگرام موفق تر ظاهر گردید.
4. تقلید کردن، اما منصفانه!
یک راز موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام، تقلید کردن است. این استراتژی برای بهبود فعالیت اکانت اینستاگرام است و می تواند تاثیر بسیار عالی روی فعالیت شما داشته باشد. برای این کار باید به حساب شخص دیگری که می خواهید شبیه آن باشید، نگاه کنید. پست های دیگران را با عملکرد بهتر تجزیه و تحلیل کنید. در نهایت به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را بهتر ایجاد کنید. با این حال می توانید متوجه شوید که چگونه و چطور از دیگران برتر باشید.
5. برخورد مناسب با مخاطبان
اینستاگرام می خواهد محتوایی را تبلیغ کند که کاربران را درگیر خود می کند. چرا که این همان چیزی است که افراد را برای مدت زمان طولانیتر در پلتفرم اینستاگرام نگه می دارد. بنابراین، سعی کنید که به مخاطبان خودتان توجه بیشتری بدهید و آن ها را مانند یک سرمایه بشناسید. به هر لایک، نظر و تعامل پاسخ دهید. از نمایه های مخاطبان خود دیدن کنید و به آن ها نظر بدهید. می توانید محتواهای سایر مخاطبین را نیز ببینید و آن ها را مورد بررسی قرار دهید. خلاصه بگوییم که هر نوع تعاملی در الگوریتم اینستاگرام به نفع شما است. همچنین به شما کمک می کند تا روابط واقعی را با فالوورهای خودتان ایجاد کنید.
آمار دنبال کنندگان پیج شما نقش تاثیر بسزایی را در جذب فالوور های جدید و روابط شما با سایر پیج ها ایفا میکند؛ خرید فالوور فیک میتواند انتخاب هوشمندانه ای برای کسب اعتبار بیشتر و رشد اعتماد به نفس شما در حیطه کاریتان باشد.
به یاد داشته باشید، یک نفر پشت هر نام کاربری و نظری وجود دارد. مردم زمانی که برندها (حتی برندهای کوچک و محلی) با آن ها تعامل می کنند هیجان زده می شوند و آن ها را تشویق می کند که بیشتر دوست داشته باشند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند. این یک چرخه تکرار شونده از تعامل، ارتقاء الگوریتم و تعامل بیشتر ایجاد می کند.
6. تاثیر هشتگ و کپشن
وقتی صحبت از هشتگ ها و الگوریتم های اینستاگرام می شود، کیفیت به کمیت ارتباط پیدا می کند. اگر در حال راه اندازی یک حساب کاربری جدید یا به روز رسانی استراتژی هستید، حتما باید از هشتگ های حرفه ای استفاده کنید. کپشن ها نیز می توانند تاثیر زیادی روی دیده شدن محتوای شما در گوگل داشته باشند. برای این کار می توانید به صفحه اکسپلور وارد شوید و در مورد هشتگ های پرطرفدار تحقیق کنید.
به یاد داشته باشید که هشتگ های شما همیشه باید با پست ها و محتواهای نمایه شما مرتبط باشند. در این صورت است که الگوریتم جدید اینستاگرام، شما را به مخاطبان مشابه متصل می کند. اگرچه کپشن ها آنطور که قبلا در الگوریتم اینستاگرام مهم بودند، مهم نیستند؛ اما همچنان ابزار قدرتمندی برای انتقال پیام شما هستند. زمینه را برای انتشار پشت های خودتان فراهم کنید. داستان هدف خودتان را بگویید و از تصویر یا ویدیوهای مناسب استفاده کنید تا مخاطبان شما را وادار کند بهترین نظرات را برای شما بدهند. مخاطبان شما از شخصیت های مختلف تشکیل شده اند. برخی دوست دارند بخوانند، برخی دیگر دوست دارند تماشا کنند، برخی دوست دارند گوش بدهند. برای اینکه بتوانید مخاطبان مختلف را دور هم جمع کنید، باید به سلیقه هر کدام از آن ها احترام بگذارید.
7. پست های چند بخشی
یکی از رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام، بررسی پست های چند بخشی است. این پست ها در واقع تصاویر و ویدیوهایی هستند که کاربران با کشیدن انگشت به آن ها نگاه می کنند. این به شما فرصت های بیشتری می دهد تا مخاطبان را درگیر خود کنید و برای آن ها ارزش قائل شوید. این کار باعث می شود تا لایک و نظرات مناسب را به دست آورید.
داستانی که در اثر استفاده از این پست ها بیان می کنید، به طور باورنکردنی عالی هستند. در واقع مخاطبانی که به لطف این روش جذب می کنید، آنقدر زیاد است که شاید باورتان نشود. در الگوریتم جدید اینستاگرام نیز توجه بسیار زیادی به این محتواها می شود. مزیت این روش تولید محتوا، رایگان بودن آن است. از این رو می توانید به راحتی از آن کمک بگیرید و به نتیجه بسیار خوب برسید.
8. افزایش مخاطبان با استوری
استوری های اینستاگرام ابزارهای مناسبی برای تعامل هستند. برای جذب فالوورهای جدید و بازگشتی می توانید به راحتی استوری ایجاد کنید و از تاثیر آن لذت ببرید. این ابزار بهتری برای تعامل با مخاطبان شما است و در حالت ایده آل به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان بهتر و حرفه ای تر را جذب کنید. به تجربه معمولی خود در اینستاگرام فکر کنید. گاهی اوقات برنامه را باز می کنید و احتمالا متوجه استوری می شوید که به آن علاقه مندید و او را دنبال خواهید کرد.
بنابراین، شما نیز می توانید با قرار دادن محتواهای جذاب در استوری های خودتان، به فالوورهای خود فرصت های متعددی را برای تعامل بدهید. در این صورت مخاطبان شما روز به روز بیشتر درگیرتان خواهند شد و به محتواهای شما بازخورد بهتری نشان می دهند.
9. استفاده از قالب بندی مناسب
اینستاگرام دارای فرصت های خوبی برای تولید محتوا است. یکی از رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام این است که از قالب بندی مناسب برای محتوا استفاده کنید. اینستاگرام به محتوای شما کمک خواهد کرد تا بهتر دیده شود.
10. بهینه کردن زمان تماشای محتواها
اینستاگرام می تواند محتواهای Reels شما را شناسایی کند و آن هایی که بیشترین درگیری را ایجاد می کنند، در اولویت قرار دهید. برای ویدیوها شرایط فرق می کند. اینستاگرام به زمانی که بیننده صرف تماشای ویدیو می کند، اهمیت زیادی می دهد. هر چه مخاطبان شما بیشتر تماشا کنند، اینستاگرام متوجه خواهد شد که محتوا ارزش اشتراک گذاری با افراد بیشتری را دارد.
جمع بندی
رازهای موفقیت در الگوریتم جدید اینستاگرام به شما این امکان را می دهند تا فرصتی عالی برای دیده شدن در اینستاگرام داشته باشید. فرقی نمی کند صفحه تازه تاسیس دارید یا اینکه کارکشته در اینستاگرام هستید، در هر صورت با در نظر گرفتن تغییرات در الگوریتم جدید اینستاگرام می توانید به نتیجه بسیار خوبی برسید. در این مقاله شما را با 10 راهکار ساده برای جلب کردن توجه اینستاگرام آشنا کردیم.
ارسال دیدگاه