محرومیت دو پرسپولیسی رسمی شد
فدراسیون فوتبال حکم تعلیق محمدرضا مولایی و حاتم از باشگاه پرسپولیس را به آنها ابلاغ کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، پس از اتفاقات اخیر در خصوص داوری، محمدرضا مولایی و علی حاتم مربی و یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس با رای ستاد منشور اخلاقی تعلیق شدند اما با توجه به اینکه این حکم به باشگاه ابلاغ نشده بود، آنها در تمرینات سرخپوشان شرکت میکردند اما پس از تایید مسئولان فدراسیون فوتبال بالاخره حکم تعلیق مولایی و علی حاتم به پرسپولیسیها ابلاغ شد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, ، پس از اتفاقات اخیر در خصوص داوری، محمدرضا مولایی و علی حاتم مربی و یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس با رای ستاد منشور اخلاقی تعلیق شدند اما با توجه به اینکه این حکم به باشگاه ابلاغ نشده بود، آنها در تمرینات سرخپوشان شرکت میکردند اما پس از تایید مسئولان فدراسیون فوتبال بالاخره حکم تعلیق مولایی و علی حاتم به پرسپولیسیها ابلاغ شد.,
گفتنی است این دو شخص از این به بعد باید در تمرینات سرخپوشان هم نقشی نداشته باشند و آنها دیگر حق شرکت در تمرینات را هم ندارند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه