به ذوب آهن نمی‌روم

به ذوب آهن نمی‌روم
گردان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتقال احتمالی به ذوب آهن به گفتن یک جمله بسنده کرد و گفت: به ذوب آهن نخواهم رفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  شهاب گردان دروازه‌بان سابق تیم ملی که در سپاهان به نیمکت‌نشین فول تایم تبدیل شده روز گذشته بعد از شکست مقابل ملوان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتقال احتمالی به ذوب آهن به گفتن یک جمله بسنده کرد و گفت: به ذوب آهن نخواهم رفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

گردان بعد از به زبان آوردن این جمله خبرنگاران را تنها گذاشت به سمت رختکن رفت.

, . ,

گفته می‌شود سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن با توجه به روابط خوب با این بازیکن در نهایت وی را متقاعد به حضور در ذوب آهن خواهد کرد چرا که این انتقال به نفع خود گردان هم به نظر می‌رسد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه