پاس بدهید ، قتل از ما !
محمد غلامی مهاجم شمالی سپاهان که روز گذشته از ابتدای بازی به عنوان زوج ارش افشین به میدان رفت ، بعد از یک نود دقیقه ناموفق ضعف گلزنی سپاهان را متوجه خط هافبک می کند .[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحرف های غلامی را در زیر بخوانید:
, شبکه اطلاع رسانی دانا,,
,
شکست برابر ملوان؟
,تیم ملوان خیلی خوب بازی کرد. این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد همچنین خط حمله بسیار خوبی دارند. حقشان بود که پیروز شوند چون واقعاً خوب بازی کردند. تیم ما هم در حد و اندازههای خودش اصلاً ظاهر نشد.
, . ,صحبتهای کرانچار و اینکه سپاهان مهاجم قاتل ندارد؟
,مجتبی جباری در تیم ما حضور داشت اما اکنون او نیست. ما اکنون هم مهاجم داریم و هم هافبک اما آن پاسور خوبی که بتواند به خوبی فوروارد را تغذیه کند نداریم.
, . ,درخشش جلال رافخایی ؟
,. رافخایی از دوستان قدیمی من و جزو بهترین فورواردهای ایران است.
, . , .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه