پیروزی نفت ۱۰ نفره مقابل گسترش فولاد

پیروزی نفت ۱۰ نفره مقابل گسترش فولاد
دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و نفت تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حضور حدود ۲ هزار هوادار به مصاف نفت تهران رفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

شاگردان رسول خطیبی در دقایق ابتدایی توسط مهرداد بایرامی (5) به گل رسیدند. در ادامه بهمن کامل مدافع نفت در دقیقه 28 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. نفتی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول توسط مهرداد اولادی (41) به گل تساوی رسیدند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

,

در نیمه دوم نفتی‌ها بازی را کنترل کردند و در دقایق پایانی ابوالفضل قربانی، بازیکن تعویضی این تیم در دقیقه 88 توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.

,

جمشید محمدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به سامان نریمان جهان از گسترش فولاد و مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیراوند از نفت کارت زرد نشان داد.

,

شاگردان گل‌محمدی در نفت با کسب این پیروزی 25 امتیازی شدند و موقتا به رده دوم جدول صعود کردند. گسترش نیز سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه