هواداران استقلال؛ خوشگلم دقت کن!

هواداران استقلال؛ خوشگلم دقت کن!
هواداران استقلال با شعار زیبایی به داور مسابقه اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، هواداران استقلال در نیمه اول با شعار داور عزیزم خوشگلم دقت کن به داور اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

* امیر قلعه‌نویی در چند صحنه در نیمه اول به مدافعان تیمش اعتراض کرد.

,

* جواد نکونام به مهدی نوری هافبک فولاد اعتراض کرد و معتقد بود او باید توپی که رحمتی به خاطر مصدومیت بازیکنان فولاد به بیرون زده بود را به رحمتی پاس می‌داد.

,

* حسین فرکی سرمربی فولاد مشغول یادداشت برداری در کنار زمین در نیمه اول بود.

,

* بعد از گل تیموریان،‌حنیف عمران‌زاده و فرزاد حاتمی با یکدیگر شوخی و خنده می‌کردند.

,

* هواداران استقلال به پیراهن قرمز فولاد اعتراض کردند و علیه آنها شعار سر دادند.

,

* مهدی رحمتی و میرشاد ماجدی بین دو نیمه و قبل از ورود به رختکن با یکدیگر صحت کردند.

,

* تمامی نیمکت‌نشیان استقلال در اواخر نیم اول مشغول گرم کردن خود شدندو هیچ کدام به رختکن نرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه