فولادی ها بعد از باخت؛ استقلال حرفی برای گفتن نداشت!

فولادی ها بعد از باخت؛ استقلال حرفی برای گفتن نداشت!
ما با تیم ملی بازی داشتیم و بازی خیلی سختی بود .می‌توانستیم نتیجه هم بگیریم اما دنیا به پایان نرسیده و هنوز صدر جدول هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا– بازیکنان فولاد نمایش جانانه ای مقابل استقلال ارائه دادند اما در نهایت با کمی بدشانسی باختند تا در مصاحبه هایشان به این موضوع اشاره کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, – بازیکنان فولاد نمایش جانانه ای مقابل استقلال ارائه دادند اما در نهایت با کمی بدشانسی باختند تا در مصاحبه هایشان به این موضوع اشاره کنند.,

مهدی نوری: ما بهتر از استقلال بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم. هنگامی که توپ‌ها را به گل تبدیل کنیم گل می‌خوریم این پیروزی هم مبارک استقلالی‌ها باشد.با توجه به اینکه شریفات بازیکن سرعتی بود اکثر پاس‌ها به او ختم می‌شد تا دفاع استقلال را دور بزند.گل اول که پنالتی بود و روی اشتباه مدافعان صورت گرفت گل دوم هم که آندرانیک شوت زیبای زد که نمی‌شد هیچ کاری کرد.

, مهدی نوری: ما بهتر از استقلال بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم. هنگامی که توپ‌ها را به گل تبدیل کنیم گل می‌خوریم این پیروزی هم مبارک استقلالی‌ها باشد.با توجه به اینکه شریفات بازیکن سرعتی بود اکثر پاس‌ها به او ختم می‌شد تا دفاع استقلال را دور بزند.گل اول که پنالتی بود و روی اشتباه مدافعان صورت گرفت گل دوم هم که آندرانیک شوت زیبای زد که نمی‌شد هیچ کاری کرد., مهدی نوری:, مهدی نوری:,  ما بهتر از استقلال بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم. هنگامی که توپ‌ها را به گل تبدیل کنیم گل می‌خوریم این پیروزی هم مبارک استقلالی‌ها باشد, ., با توجه به اینکه شریفات بازیکن سرعتی بود اکثر پاس‌ها به او ختم می‌شد تا دفاع استقلال را دور بزند, ., گل اول که پنالتی بود و روی اشتباه مدافعان صورت گرفت گل دوم هم که آندرانیک شوت زیبای زد که نمی‌شد هیچ کاری کرد, .,

اسماعیل شریفات: نمی دانم چه بگویم. امروز خیلی خوب بازی کردیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم. با همه احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم ما بهتر بازی کردیم و فقط نتیجه نگرفتیم.به تیمی که خوب بازی می کند امتیاز نمی دهند. چند توپ به تیر دروازه استقلال زدیم و موقعیت های صددرصدی داشتیم که متاسفانه نتیجه نگرفتیم.ما همیشه خوب بازی می کردیم اما از آن جایی که بازی های ما پخش زنده نمی شود مردم نمی ببینند. نتایج ما شانسی نبوده است. چون بازی های ما دیده نمی شود مردم نمی بینند که چقدر خوب بازی می کنیم.بازی‌های خانگی ما از شبکه استانی اهواز و دیدار های خارج از خانه در سایر شبکه های استانی نشان داده می شود. فقط بازی با پرسپولیس و استقلال پخش زنده می شود.از صحنه دور بود و نمی دانم پنالتی بود یا نه چرا که خیلی عقب بودم. به هر حال حضور هواداران و جو آزادی روی اعلام پنالتی موثر بود.

, اسماعیل شریفات: نمی دانم چه بگویم. امروز خیلی خوب بازی کردیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم. با همه احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم ما بهتر بازی کردیم و فقط نتیجه نگرفتیم.به تیمی که خوب بازی می کند امتیاز نمی دهند. چند توپ به تیر دروازه استقلال زدیم و موقعیت های صددرصدی داشتیم که متاسفانه نتیجه نگرفتیم.ما همیشه خوب بازی می کردیم اما از آن جایی که بازی های ما پخش زنده نمی شود مردم نمی ببینند. نتایج ما شانسی نبوده است. چون بازی های ما دیده نمی شود مردم نمی بینند که چقدر خوب بازی می کنیم.بازی‌های خانگی ما از شبکه استانی اهواز و دیدار های خارج از خانه در سایر شبکه های استانی نشان داده می شود. فقط بازی با پرسپولیس و استقلال پخش زنده می شود.از صحنه دور بود و نمی دانم پنالتی بود یا نه چرا که خیلی عقب بودم. به هر حال حضور هواداران و جو آزادی روی اعلام پنالتی موثر بود., اسماعیل شریفات:, اسماعیل شریفات:,  نمی دانم چه بگویم. امروز خیلی خوب بازی کردیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم. با همه احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم ما بهتر بازی کردیم و فقط نتیجه نگرفتیم.به تیمی که خوب بازی می کند امتیاز نمی دهند. چند توپ به تیر دروازه استقلال زدیم و موقعیت های صددرصدی داشتیم که متاسفانه نتیجه نگرفتیم.ما همیشه خوب بازی می کردیم اما از آن جایی که بازی های ما پخش زنده نمی شود مردم نمی ببینند. نتایج ما شانسی نبوده است. چون بازی های ما دیده نمی شود مردم نمی بینند که چقدر خوب بازی می کنیم.بازی‌های خانگی ما از شبکه استانی اهواز و دیدار های خارج از خانه در سایر شبکه های استانی نشان داده می شود. فقط بازی با پرسپولیس و استقلال پخش زنده می شود.از صحنه دور بود و نمی دانم پنالتی بود یا نه چرا که خیلی عقب بودم. به هر حال حضور هواداران و جو آزادی روی اعلام پنالتی موثر بود.,

نعیم سعداوی: بازی خوبی کردیم و در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نداشت و در این بازی تمام کننده نداشتیم.در جلوی دروازه استقلال نمی توانستیم کار را تمام کنیم.به عقیده من می توانستند با بازیکن برزیلی ما ( لوسیان پریرا) بهتر برخورد کنند. در مورد او خیلی زود تصمیم گرفتند و در این زمینه می شد تصمیم بهتری گرفت.

, نعیم سعداوی: بازی خوبی کردیم و در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نداشت و در این بازی تمام کننده نداشتیم.در جلوی دروازه استقلال نمی توانستیم کار را تمام کنیم.به عقیده من می توانستند با بازیکن برزیلی ما ( لوسیان پریرا) بهتر برخورد کنند. در مورد او خیلی زود تصمیم گرفتند و در این زمینه می شد تصمیم بهتری گرفت., نعیم سعداوی:, نعیم سعداوی:,  بازی خوبی کردیم و در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نداشت و در این بازی تمام کننده نداشتیم.در جلوی دروازه استقلال نمی توانستیم کار را تمام کنیم.به عقیده من می توانستند با بازیکن برزیلی ما ( لوسیان پریرا) بهتر برخورد کنند. در مورد او خیلی زود تصمیم گرفتند و در این زمینه می شد تصمیم بهتری گرفت.,

بختیار رحمانی: ما با تیم ملی بازی داشتیم و بازی خیلی سختی بود .می‌توانستیم نتیجه هم بگیریم اما دنیا به پایان نرسیده و هنوز صدر جدول هستیم و بازی برگشتی هم وجود دارد.من تنها رقیب فولاد را سپاهان می‌دانم. شک نکنید می‌توانیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم. می‌گویند فولاد در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند نتیجه بگیرد که این موضوع در آینده درست می‌شود.ما نباید از فولاد همانند تبریز انتظار داشته باشیم.هواداران ما همین قدر هستند حالا در دیدارهای استقلال و پرسپولیس هم دو سه هزار نفر بیشتر می‌شود.در اهواز برای فوتبال وقت نمی‌گذارند تماشاگر واقعی ما همین است.در شهرستان ما اکثرا یا هوادار استقلال هستند یا پرسپولیس. افراد معدودی پیدا می‌شوند که هوادار فولاد باشند آنها هم سن شان به گونه‌ای است که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند همه یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی.

, بختیار رحمانی: ما با تیم ملی بازی داشتیم و بازی خیلی سختی بود .می‌توانستیم نتیجه هم بگیریم اما دنیا به پایان نرسیده و هنوز صدر جدول هستیم و بازی برگشتی هم وجود دارد.من تنها رقیب فولاد را سپاهان می‌دانم. شک نکنید می‌توانیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم. می‌گویند فولاد در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند نتیجه بگیرد که این موضوع در آینده درست می‌شود.ما نباید از فولاد همانند تبریز انتظار داشته باشیم.هواداران ما همین قدر هستند حالا در دیدارهای استقلال و پرسپولیس هم دو سه هزار نفر بیشتر می‌شود.در اهواز برای فوتبال وقت نمی‌گذارند تماشاگر واقعی ما همین است.در شهرستان ما اکثرا یا هوادار استقلال هستند یا پرسپولیس. افراد معدودی پیدا می‌شوند که هوادار فولاد باشند آنها هم سن شان به گونه‌ای است که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند همه یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی., بختیار رحمانی:, بختیار رحمانی:,  ما با تیم ملی بازی داشتیم و بازی خیلی سختی بود .می‌توانستیم نتیجه هم بگیریم اما دنیا به پایان نرسیده و هنوز صدر جدول هستیم و بازی برگشتی هم وجود دارد.من تنها رقیب فولاد را سپاهان می‌دانم. شک نکنید می‌توانیم به صدرنشینی خود ادامه دهیم. می‌گویند فولاد در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند نتیجه بگیرد که این موضوع در آینده درست می‌شود.ما نباید از فولاد همانند تبریز انتظار داشته باشیم.هواداران ما همین قدر هستند حالا در دیدارهای استقلال و پرسپولیس هم دو سه هزار نفر بیشتر می‌شود.در اهواز برای فوتبال وقت نمی‌گذارند تماشاگر واقعی ما همین است.در شهرستان ما اکثرا یا هوادار استقلال هستند یا پرسپولیس. افراد معدودی پیدا می‌شوند که هوادار فولاد باشند آنها هم سن شان به گونه‌ای است که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند همه یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی.,

عبدالله کرمی: بازی خوبی انجام دادیم و تیم ما توانست عملکرد خوبی داشته باشد. ما به استقلال نباختیم بلکه به تجربه آنها باختیم. به جز شوتی که آنها زدند و پنالتی که به دست آوردند موقعیت دیگری نداشتند.تیم ما بازیکنان جوانی دارد ولی استقلال باتجربه است. ما خوب بازی کردیم و استقلال حرفی برای گفتن نداشت اما تجربه آنها چربید و باعث شد که پیروز شوند.همه چیز دست خودمان است. هنوز در بازی‌های آینده می‌توانیم برنده شویم و در صدر باقی بمانیم.تماشاگران رکن اساسی تیم هستند. حضور هواداران در ورزشگاه باعث می‌شود تیم رو به جلو حرکت کند. تماشاگر که نباشد بازیکنان انگیزه ندارند و حضور آنها خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

, عبدالله کرمی: بازی خوبی انجام دادیم و تیم ما توانست عملکرد خوبی داشته باشد. ما به استقلال نباختیم بلکه به تجربه آنها باختیم. به جز شوتی که آنها زدند و پنالتی که به دست آوردند موقعیت دیگری نداشتند.تیم ما بازیکنان جوانی دارد ولی استقلال باتجربه است. ما خوب بازی کردیم و استقلال حرفی برای گفتن نداشت اما تجربه آنها چربید و باعث شد که پیروز شوند.همه چیز دست خودمان است. هنوز در بازی‌های آینده می‌توانیم برنده شویم و در صدر باقی بمانیم.تماشاگران رکن اساسی تیم هستند. حضور هواداران در ورزشگاه باعث می‌شود تیم رو به جلو حرکت کند. تماشاگر که نباشد بازیکنان انگیزه ندارند و حضور آنها خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد., عبدالله کرمی:, عبدالله کرمی:,  بازی خوبی انجام دادیم و تیم ما توانست عملکرد خوبی داشته باشد. ما به استقلال نباختیم بلکه به تجربه آنها باختیم. به جز شوتی که آنها زدند و پنالتی که به دست آوردند موقعیت دیگری نداشتند.تیم ما بازیکنان جوانی دارد ولی استقلال باتجربه است. ما خوب بازی کردیم و استقلال حرفی برای گفتن نداشت اما تجربه آنها چربید و باعث شد که پیروز شوند.همه چیز دست خودمان است. هنوز در بازی‌های آینده می‌توانیم برنده شویم و در صدر باقی بمانیم.تماشاگران رکن اساسی تیم هستند. حضور هواداران در ورزشگاه باعث می‌شود تیم رو به جلو حرکت کند. تماشاگر که نباشد بازیکنان انگیزه ندارند و حضور آنها خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/,

انتهای یا

, انتهای یا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه