مورینیو هنگام برگزاری ال کلاسیکو چه کار می کند؟
سرمربی پرتغالی چلسی اعلام کرد که دیدار ال کلاسیکو را تماشا نخواهد کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی مقابل چلسی و منچسترسیتی اعلام کرد که بازی رئال و بارسلونا را تماشا نخواهد کرد و گفت: الکلاسیکو برایم مهم نیست. به همراه خانوادهام شام میخورم و پس از آن می خوابم.
وی ادامه داد: یکشنبه بازی مهمی داریم و نمیخواهم شنبه آرامشم را از دست بدهم.
این اولین ال کلاسیکو بدون مورینیو در سه سال اخیر خواهد بود که سرمربی پرتغالی در نبردهای بارسا – مادرید نقشی بسیار مهم ایفا میکرد.
«آقای شاد» خاطرنشان کرد: از همه مهاجمانم راضی هستم. آنها گل نمیزنند اما واقعا سخت تلاش میکنند.
سرمربی پرتغالی اضافه کرد: هفته گذشته هفته مثبتی برای تورس و اتوئو بود زیرا گل زند و این باعث خوشحالی شدید آنها میشود.
انتهای پیام/خ
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه