بازگشت علی کریمی به فهرست تراکتورسازی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه صددرصد برای برد به اهواز آمادهایم گفت: شرایط جدول حکم میکند تیمی باشیم که با سه امتیاز از زمین خارج شویم که برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان بیان کرد: از اینکه پس از یک سال و نیم به اینجا آمدهام خوشحالم و امیدوارم بتوانیم بازی خوب و موفقی داشته باشیم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان بیان کرد: از اینکه پس از یک سال و نیم به اینجا آمدهام خوشحالم و امیدوارم بتوانیم بازی خوب و موفقی داشته باشیم.,وی ادامه داد: میدانم با تیمی بازی داریم که از بازیکنان جوان و باتجربه و مربی بسیار جوان و خوبی بهره میبرد. من به مربیان جوانی مانند ویسی علاقهمند هستم.
,سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره حضور علی کریمی در بازی فردا عنوان کرد: او به اهواز آمده است و جزو لیست 18 نفره ما میباشد. او پس از رفع مصدومیتش سه، چهار جلسهای با ما تمرین کرده است.
,وی گفت: خدا را شکر وضعیت تیممان خوب است. در طول پنج ماهی که بازی کردهایم شرایط نسبتا پرفشاری داشتهایم. ولی خدا را شکر این مرحله را پشت سر گذاشتهایم. امیدوارم در بازیهای پیش رو بتوانیم بهترین مکان را در جدول به دست آوریم.
,جلالی درباره اینکه مسائلی باعث شده مردم تبریز در دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان مقابل فولاد قرار بگیرند، اظهار کرد: اصلا هیچ تقابلی بین هواداران ما و باشگاه فولاد نبود. حتی در ابتدای بازی تمام تماشاگران ما، فولاد و کادرفنی آن را تشویق کردند. بیشتر حواشی به خاطر مسائل داوری بود.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه