عباسی: زنجیر چرخم افتاد، مدال نگرفتم
دختر رکابزن ایران گفت: به دلیل مشکلی که برای دوچرخه من پیش آمد، از رقابت برای کسب مدال بازماندم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه عباسی عضو تیم دوچرخه سواری کراس کانتری امید دختران درباره چهارمی اش در رقابتهای دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا اظهار داشت: در حالی که امیدوار بودم، مدالآور باشم در جریان برگزاری مسابقه ماده XCO رقابتهای قهرمانی آسیای کوهستان ۲۰۲۶، زنجیر دوچرخه من افتاد، ۴۰ ثانیه زمان را از دست دادم و متأسفانه دیگر قابل جبران نبود.
وی افزود: در مجموع با توجه به اینکه به دلیل شرایط جنگی، یک ماه مانده به مسابقات، اردوهای ما آغاز شد، مقام چهارمی نتیجه مطلوبی بود.
ارسال دیدگاه