گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات

گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
وزیران خارجه ایران و امارات متحده عربی تلفنی درباره تازه‌ترین تحولات منطقه گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری رسمی امارات،‌ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور تلفنی با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه