نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک

نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک
آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک، آتش‌بس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است. 

همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه