هشدار محسن رضایی به آمریکا درباره نقض تفاهم نامه

هشدار محسن رضایی به آمریکا درباره نقض تفاهم نامه
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اعلام هشدار به آمریکا در زمینه نقض بندهایی از تفاهم‌نامه با تداوم تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، تصریح کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهم‌نامه و با ادامه تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه