قهرمانی از مسئولان فوتبال حلالیت خواست

قهرمانی از مسئولان فوتبال حلالیت خواست
داور محروم فوتبال ایران امروز از مسئولان فدراسیون فوتبال حلالیت خواست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محسن قهرمانی که در حال حاضر حق قضاوت در فوتبال را ندارد امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد و از مسئولان فدراسیون حلالیت خواست. قهرمانی از شرایطی که برایش پیش آمده بسیار ناراحت و غمگین است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی داور بازی سپاهان و پرسپولیس بود که به دلیل قضاوت مسئله دار در این مسابقه با واکنش های منفی پرسپولیسی ها روبرو شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه