رویانیان:کوچه ما هم عروسی میشود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان میخواستند با محروم کردن دایی او را از تیم دور کنند که در نهایت کار خودشان را کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمد رویانیان که برای تماشای دیدار راهآهن و پرسپولیس به ورزشگاه تختی آمده بود، در پایان نیمه اول این دیدار گفت: بازی سختی است و نتوانستیم در نیمه اول گل بزنیم اما انشاءالله در نیمه دوم نتیجه میگیریم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,,
وی با اشاره به محرومیت دایی از نشستن روی نیمکت، افزود: بالاخره آقایان کار خودشان را کردند و دایی را روی سکوها بردند. آنها میخواستند که سرمربی ما را از تیم دور کنند و این اتفاق هم افتاد و اکنون دایی روی سکوها است.
, .,,
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ایرادی ندارد و بگذارید هر کاری میخواهند بکنند. بالاخره کوچه ما هم عروسی میشود.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه