درگیری دو بازیکن پرسپولیس بعد از صدرنشینی

درگیری دو بازیکن پرسپولیس بعد از صدرنشینی
دو بازیکن پرسپولیس پس از بازی با راه‌آهن با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پس از پایان بازی پرسپولیس و راه‌آهن امید عالیشاه و سیدمهدی سیدصالحی در تونل ورزشگاه با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

ماجرا از این قرار بود که سیدصالحی به عالیشاه گفت چرا در زمین من پاس نمی‌دهی که عالیشاه در جواب او گفت همه پاس‌ها را نباید به تو بدهم.

,

این درگیری برای لحظاتی ادامه داشت.

,

پرسپولیس این بازی را یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و پس از 110 هفته به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه