انصاری فرد: هدفم آقای گلی است

انصاری فرد: هدفم آقای گلی است
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تک‌تک گلهایم را به هواداران دلسوز و خوب تراکتورسازی تقدیم می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناکریم انصاری‌فرد پس از زدن سه گل به استقلال خوزستان و دادن یک پاس گل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌خدا را شکر در شرایطی که به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم مقابل تیم خوبی خوزستانی به نتیجه لازم رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خبرگزاری فارس,

وی افزود: تک‌تک گلهایم را به هواداران خونگرم تراکتورسازی و آنهایی که پشت سر تیم خود هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم به ما کمک کند تا انشالله در انتهای فصل به خواسته خودمان برسیم.

,

انصاری‌فرد ادامه داد: هدف من آقای گلی است اما از همه چیز مهمتر برایم برد تراکتور و سربلندی این تیم است. هر وقت بتوانم برای تیم محبوبم گل می‌زنم و اگر هم نشد پاس گل می‌دهم. ما کار سختی داریم اما این بازی تمام شد و از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم امیدوارم این برد لحظاتی از اوقات هواداران خوب و خونگرم ما را شاد کرده باشد. البته زحمات تک تک بازیکنان را نباید نادیده گرفت چون همه ما برای این برد زحمت کشیدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه