ویسی: شایسته دریافت 4 گل نبودیم

ویسی: شایسته دریافت 4 گل نبودیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل تراکتورسازی مستحق دریافت 4 گل نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناعبدالله ویسی پس از شکست سنگین 4 بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما در این بازی شایسته دریافت 4 گل نبودیم بازی را ما انجام دادیم، ما حمله کردیم اما تراکتورسازی گل زد. من از هواداران اهوازی که در این مسابقه استقبال خوبی داشتند خجالت می‌کشم. تراکتورسازی با فکر بازی کرد و به نتیجه مطلوبش رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: از نظر بدنی واقعاً خسته بودیم چون مسافرت با اتوبوس به همدان بازیکنان ما را خسته کرده بود ای کاش در جام حذفی شرکت نمی‌کردیم چون تاوان سختی را پس دادیم.

,

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص نیم‌فصل دوم عنوان کرد: برای نیم‌فصل دوم 5 بازیکن را مازاد اعلام کرده و به جای آنها نفرات جدید خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه