وقتی رویانیان ماچ می فرستد+عکس
حضور محمد رویانیان در ورزشگاه تختی عجیب بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانارویانیان که تقریبا هیچ گاه به ورزشگاه نمی رود و تا کنون تنها یکی دو بار در ورزشگاه آزادی حاضر شده سورپرایز ورزشگاه تختی بود .
او در کنار دایی نشسته بود تا سرمربی پرسپولیس احساس تنهایی نکند.البته هواداران هم برای او سنگ تمام گذاشتند و با لقب سردار سرخ ایران حسابی تحویلش گرفتند تا رویانیان از آمدن به ورزشگاه پشیمان نشود.
او در ورزشگاه کنار بابک زنجانی مالک متمول سورینت نشسته بود و با او صحبت می کرد ضمن اینکه بعد از پایان نیمه اول به اتفاق زنجانی ورزشگاه تختی را ترک کرد.
,
,
,
انتهای خبر
,]
ارسال دیدگاه