فابرگاس: په په روی من خطای پنالتی کرد
ستاره اسپانیایی به اعتراضات بازیکنان مادرید به داوری پاسخ داده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا گفته تیمش باید مقابل رئال مادرید صاحب یک پنالتی میشد چون پهپه رویش خطا کرده بود.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, سسک فابرگاس، هافبک بارسلونا گفته تیمش باید مقابل رئال مادرید صاحب یک پنالتی میشد چون پهپه رویش خطا کرده بود.,
بارسا با گلهای نیمار و الکسیس سانچس دو بر یک حریفش را برد و فاصله با آنها را به شش امتیاز رساند.
,
بازیکنان رئال اعتقاد داشتند که داور باید خطای پنالتی خاویر ماسچرانو را روی کریس رونالدو میگرفته، اما فابرگاس میگوید: «آنها باختهاند و دنبال بهانه میگردند.
,
این طرف هم روی من خطای پنالتی انجام دادند. پهپه پاهای من را درو کرد اما خطایی اعلام نشد.»
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه