اسکوچیچ:از مس رفسنجان بهتریم
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت:می خواهیم در جام حذفی مانند بازی های لیگ برتر جدی باشیم و هرگز برای شکست به میدان نمی رویم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در جام حذفی عنوان کرد:ما مجبوریم این بازی را ببریم.طبیعتا نسبت به حریف تیم بهتری هستیم و باید این مساله را در زمین اثبات کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در جام حذفی عنوان کرد:ما مجبوریم این بازی را ببریم.طبیعتا نسبت به حریف تیم بهتری هستیم و باید این مساله را در زمین اثبات کنیم.,
وی ادامه داد:پس از کسب دو پیروزی در لیگ برتر شرایط خیلی خوب شده است اما هرگز نمی خواهم در آستانه این بازی بازیکنان دچار حالت بی تفاوتی شوند.از آنها می خواهم در مسابقه با مس رفسنجان بجگند تا بتوانیم در بازی فردا و مسابقه بعدی در انزلی به پیروزی برسیم.
,
سرمربی تیم ملوان افزود:باید به تیم مس رفسنجان احترام بگذاریم.به طور حتم با صد در صد توانمان مقابل این تیم بازی خواهیم کرد.درست است که ما نسبت به آنها برتری داریم اما همیشه در فوتبال نمی توان گفت که تیم های برتر،برنده می شوند.بهترین ترکیبی که متناسب با این بازی است را برای مسابقه با مس رفسنجان به زمین می فرستیم. می خواهیم در جام حذفی مانند بازی های لیگ برتر جدی باشیم و هرگز برای شکست به میدان نمی رویم.
,
اسکوچیچ درباره غایبان تیمش در این بازی گفت:مهدی دغاغله از امروز در تمرینات ما حاضر می شود اما حسن اشجاری را برای این مسابقه در اختیار نخواهیم داشت.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه