بگوویچ:برای شکست ملوان به انزلی آمده ایم

بگوویچ:برای شکست ملوان به انزلی آمده ایم
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت:به انزلی آمده ایم تا نتیجه موردنظر را کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناوینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت:قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که میهمان مردم خوب و خونگرم انزلی هستم.من بارها با تیم های لیگ برتری به انزلی آمدم ولی این بار با یک تیم لیگ یکی میهمان مردم انزلی هستم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت:قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که میهمان مردم خوب و خونگرم انزلی هستم.من بارها با تیم های لیگ برتری به انزلی آمدم ولی این بار با یک تیم لیگ یکی میهمان مردم انزلی هستم.,
وی ادامه داد:به انزلی آمده ایم بازی خوبی را انجام بدهیم.البته برای نتیجه تحت فشار نیستیم.این بازی می تواند مسابقه خیلی خوبی برای ما باشد که با آمادگی بهتری به مصاف پاس همدان برویم.تمام تلاش من همین است.البته نمی گویم آمده ایم نتیجه را به ملوان واگذار کنیم بلکه برای برد آمده ایم و اینکه نتیجه خوبی کسب کنیم.
,
بگوویچ درباره تیم ملوان گفت:به ملوان بابت نتایج خوبی که اخیرا در لیگ برتر کسب کرده است تبریک می گویم ولی همیشه جام حذفی محل اتفاقات عجیب و غریب است.ما هم آمده ایم نتیجه موردنظر را در انزلی کسب کنیم.هر چند نمی شود تیم های لیگ برتر و لیگ یک را با هم مقایسه کرد و تفاوت زیادی بین شرایط این تیم ها وجود دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه