اعتراض اصفهانی ها به فردوسی پور

اعتراض اصفهانی ها به فردوسی پور
سپاهان در نیم فصل اول فصل گذشته قهرمان شد اما در هفته های پایانی قافیه را به استقلال باخت و و در نهایت سوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناشب گذشته  نظرسنجی پیامکی برنامه نود به قهرمان نیم فصل اختصاص داشت و اینکه از بین 4 تیم پرسپولیس،فولاد،استقلال ،نفت  و تراکتورسازی  کدام یک شانس قهرمانی نیم فصل را دارند که در نهایت پرسپولیس با 64 درصد آرا  اول شد و استقلال و تراکتورسازی به خاطر تعداد هواداران شان رتبه های  دوم و سوم این نظر سنجی را به دست آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اما قرار ندادن نام سپاهان  تیم پنجم جدول در این مابقه پیامکی باعث ناراحتی هواداران  سپاهان شد  .آنها معتقدند فردوسی پور در شرایطی نام سپاهان را از لیست تیم‌های دارای شانس برای قهرمانی نیم فصل خارج کرد که این تیم حداقل روی کاغذ شانس قهرمانی دارد که البته به اما و اگرهای بسیاری وابسته است.

, .,

سپاهانی ها می گویند اگر پرسپولیس، تراکتورسازی و فولاد در بازی آخر خودشان شکست بخورند و سپاهان هم در مقابل نفت تهران به برتری برسد می‌توان سپاهان را هم امتیاز با پرسپولیس و به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی دید. آن زمان فقط خطر استقلال باقی می‌ماند که اگر تا قبل از بازی هفته پایانی مقابل تراکتورسازی از مجموع سه بازی فقط سه امتیاز به دست آورد این تیم سپاهان است که عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست می آورد.

, .,

البته این پیش بینی‌ها فقط روی کاغذ است و رقم خوردن هم زمان همه این نتایج شاید کمی رویاپردازانه باشد ولی فردوسی پور تنها به دلیل اینکه حکم کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی توسط کمیته استیناف تأیید نشده قرمزها را بدون کسر امتیاز بر روی همان ۲۷ امتیاز نگه داشت و در نتیجه شانس اندک سپاهان برای قهرمانی در نیم فصل را از بین برد تا هواداران این تیم از او دلخور شوند.

,

سپاهان در نیم فصل اول فصل گذشته قهرمان شد اما در هفته های پایانی قافیه را به استقلال باخت و  و در نهایت سوم شد.

, .,

انتهای خبر

, انتهای خبر ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه