رویانیان و فتح‌الله زاده تحمل رئیس ندارند

رویانیان و فتح‌الله زاده تحمل رئیس ندارند
طبق سنوات گذشته محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ساعتی پس از شروع مجمع بهانه‌ای پیدا کرد و با خداحافظی از علی کفاشیان محل مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کرد تا طبق معمول خبرنگاران محاصره‌اش کنند و این حرف‌های روزنامه‌پسند به زبان بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااین کاری است که رویانیان تقریبا در تمام مجامع فدراسیون فوتبال انجام داده و هر بار به بهانه‌ای زودتر از سایرین جمع را ترک کرده است. البته علی فتح‌الله‌زاده همتای او در استقلال هم دست کمی از وی ندارد اما فتح‌اله‌زاده این‌بار یک ساعت بعد از رویانیان مجمع را ترک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, . ,

این اتفاق در شرایطی رخ داد که چراغ‌های مجمع خاموش بود و فتح‌الله‌زاده برای اینکه کسی متوجه خروجش نشود قایمکی از صندلی‌اش بلند شد و راه خروج را در پیش گرفت و البته برعکس رویانیان تنها با خبرنگارانی مصاحبه کرد که بیرون از مجمع کشیک می‌کشیدند.

, . ,

نکته جالب در مورد این دو مدیر این است که اگر چه آنها خود را به عنوان مدیران پرطرفدارترین تیم‌های ایران پرزنت می‌کنند و خواستار سهم و رای بیشتری هستند اما حال و حوصله نشستن در یک مجمع عادی فوتبال را ندارند شاید به این دلیل که چیدمان مجمع طوری است که رئیس و نوابش بالای دست اعضای مجمع حاضرند و خب شما اگر مدیر پرطرفدارترین تیم‌های ایران باشید سخت است که این صحنه‌ها را تحمل کنید.

, .,

 

,

دیروز یکی از خبرنگاران با رویانیان شوخی می‌کرد که او مثل بچه شرهای مدرسه همواره کلاس را ناتمام می‌گذارد و می‌پیچید که البته رویانیان در پاسخ به او گفت: در این زمینه با کفاشیان هماهنگ کرده بوده ولی حرف‌هایش کفاشیان هم موجود بود. او از توجه بیش از حد رسانه‌ها به رویانیان راضی نبود و به آنها گفت که برایش عجیب است همه پشت رویانیان سالن را ترک کردند تا با او مصاحبه‌ای بگیرند ...

, ... ,

 

,

انتهای خبر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه