غلامرضا در نفت ،آبشک در پرسپولیس

غلامرضا در نفت ،آبشک در پرسپولیس
امروز و در حاشیه تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر که بی سر و صدا و با حضور تماشاگرانی معدود برگزار شد شایعاتی در خصوص نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل شنیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناامروز شنیده می شد حضور  غلامرضا رضایی  مهاجم جدایی طلب سرخ ها در نفت تهران قطعی شده  و حتی این بازیکن با باشگاه تهرانی قرارداد داخلی هم بسته است .این در حالی است که یحیی گل محمدی و قنبرزاده سرمربی و مدیرعامل نفت تهران حضور رضایی در این تیم را تکذیب کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

از طرفی امروز شایعه پیوستن محمد آبشک هافبک دفاعی داماش در پرسپولیس برای نیم فصل دوم هم به گوش می رسید. تا کنون یکی دو بار شایعه قرمزپوش شدن آبشک به گوش رسیده و گفته می شود با وجود در اختیار داشتن حقیقی،دهنوی و کفشگری ،علی دایی می خواهد مارکو شپانوویچ خرید ناموفق ابتدای فصلش را کنار بگذارد و آبشک را جایگزین او کند  که البته این مطلب هنوز از سو ی کادر فنی و مسوولان باشگاه پرسپولیس تائید نشده است.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه