شکست استقلال مقابل مس کرمان در نیمه اول

شکست استقلال مقابل مس کرمان در نیمه اول
تیم فوتبال استقلال در نیمه اول مقابل مس کرمان شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه به مصاف تیم مس کرمان رفت که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

مصطفی شجاعی در دقیقه 2 برای مس کرمان گلزنی کرد.

,

قلعه‌نویی در دقیقه 31 گوران لاوره را تعویض کرد و احمد جمشیدیان را به جای او به میدان فرستاد. تابلو الکترونیک هنگام این تعویض دچار اشکال شد و در نهایت تعویض با تابلوهای قدیمی انجام شد.

,

در دقیقه 39 شوت فرهاد مجیدی از داخل محوطه جریمه را حسن رودباریان به خوبی مهار کرد.

,

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به فردین عابدینی و جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

,

مس کرمان اکنون تنها تیم بدون برد لیگ برتر است که با هفت امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و استقلال هم با 19 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. آبی‌پوشان دو دیدار معوقه دیگر هم در لیگ برتر دارند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه