بغض فتح‌الله‌زاده با تماس تلفنی مجیدی ترکید

بغض فتح‌الله‌زاده با تماس تلفنی مجیدی ترکید
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلالی‌ها این خداحافظی را قبول ندارند و فرهاد مجیدی را به میدان برمی‌گردانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابعد از خداحافظی مجیدی از استقلال وی   با تلفن همراه فتح‌الله‌زاده تماس گرفت.این تماس تلفنی باعث گریه علی فتح‌الله‌زاده شد و او بعد از شنیدن صدای کاپیتان مجیدی بغضش ترکید و اشک ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ., .,

 

,

مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی گفت: ما این خداحافظی را قبول نداریم. نه من و نه اعضای هیئت مدیره و نه هیچکس از هواداران استقلال دوست نداریم او اینگونه از فوتبال خداحافظی کند.

, .,

 

,

فتح‌الله‌زاده در ادامه حرف‌هایش با مجیدی تاکید کرد: تو را به میدان برمی‌گردانیم و من اصلا موافق خداحافظی‌ات از فوتبال نیستم...

, ...,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه