قول کاپیتان به مدیران باشگاه

مجیدی در دربی برگشت دوباره خداحافظی می‌کند؟

مجیدی در دربی برگشت دوباره خداحافظی می‌کند؟
کاپیتان استقلال به مسئولان باشگاه قول داده در دربی برگشت پایتخت حضور پیدا کند و در آن بازی و با حضور هواداران از فوتبال خداحافظی کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانافرهاد مجیدی، روز گذشته در حالی شب گذشته از میادین فوتبال خداحافظی کرد و هوادارانش را در شوک گذاشت که از کادرفنی و مسئولان استقلال گرفته تا بازیکینان این تیم، هیچکدام موافق این خداحافظی نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
با این حال از استقلال خبر می‌رسد که گویا قرار است مجیدی در آینده‌ای نزدیک در دیداری بزرگ و با حضور هواداران فوتبال در ورزشگاه آزادی از میادین خداحافظی کند، دیداری که می‌تواند یادآور خداحافظی فرشاد پیوس در دربی‌‌ها باشد.
,
 مجیدی به استقلالی ها قول داده در بازی برگشت دربی با پیراهن استقلال به میدان رفته و ضمن همراهی تیمش، برای همیشه و در اوج با استقلال خداحافظی کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه