این بار استقلال 10 نفره دربی را برد

این بار استقلال 10 نفره دربی را برد
تیم فوتبال جوانان استقلال دربی این رده سنی را با برد پشت سر گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا تیم جوانان استقلال روز گذشته به مصاف جوانان پرسپولیس رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  تیم جوانان استقلال روز گذشته به مصاف جوانان پرسپولیس رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.,
 
,
 استقلال در ابتدا در حالی که در زمین حریف بازی می کرد از حریف سنتی خود عقب افتاد اما نورافکن و محمدی دو گل برای آبی پوشان به ثمر رساندند تا شاگجردان ایوب اصغر خانی به برتری برسند.
,
 
,
میلاد فاخته هافبک تیم استقلال در دقیقه 79 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و این تیم 10 نفره در 10 دقیقه پایانی به بازی ادامه داد.
,
 
,
انتهای پیام/ی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه