قاضی : هیچ کس نمیتواند جای خالی فرهاد را در استقلال پر کند
امیدوارم که به هرچه که دلش خواست برسد . هیچ کس نمی تواند جای فرهاد را در استقلال پر کند و من خودم از رفتنش خیلی ناراحت شدم .[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا- تیم فوتبال استقلال تهران پس از خداحافظی دراماتیک کاپیتان مجیدی از دنیای فوتبال و کسب نتیجه تساوی مقابل شاگردان پرویز مظلومی ، در حالی روز یکشنبه در خانه سایپا به مصاف این تیم می رود که مهره های کارکشته خود مثل تیموریان و نکونام را در اختیار نداشته و با مشکل نسبی در چینش نفرات خود مواجه است . محمد قاضی ، بازیکن این تیم در خصوص وضعیت آبی پوشان و شرایط خود گفت و گویی انجام داده که از نظر می گذرانید :
, شبکه اطلاع رسانی دانا, - تیم فوتبال استقلال تهران پس از خداحافظی دراماتیک کاپیتان مجیدی از دنیای فوتبال و کسب نتیجه تساوی مقابل شاگردان پرویز مظلومی ، در حالی روز یکشنبه در خانه سایپا به مصاف این تیم می رود که مهره های کارکشته خود مثل تیموریان و نکونام را در اختیار نداشته و با مشکل نسبی در چینش نفرات خود مواجه است . محمد قاضی ، بازیکن این تیم در خصوص وضعیت آبی پوشان و شرایط خود گفت و گویی انجام داده که از نظر می گذرانید :, - تیم فوتبال استقلال تهران پس از خداحافظی دراماتیک کاپیتان مجیدی از دنیای فوتبال و کسب نتیجه تساوی مقابل شاگردان پرویز مظلومی ، در حالی روز یکشنبه در خانه سایپا به مصاف این تیم می رود که مهره های کارکشته خود مثل تیموریان و نکونام را در اختیار نداشته و با مشکل نسبی در چینش نفرات خود مواجه است . محمد قاضی ، بازیکن این تیم در خصوص وضعیت آبی پوشان و شرایط خود گفت و گویی انجام داده که از نظر می گذرانید :,
*استقلال با تساوی مقابل مس ، 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داد.
, *استقلال با تساوی مقابل مس ، 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داد., *استقلال با تساوی مقابل مس ، 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داد., *استقلال با تساوی مقابل مس ، 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داد.,
خب من فکر می کنم که در این بازی کمی بدشانس بودیم و قسمت مان نبود که 3 امتیاز این بازی را بگیریم . در مجموع من امیدوارم که بتوانیم در بازی های بعدی این تیجه را جبران کنیم و دوباره نوار پیروزی های مان را شکل بدهیم تا استقلال همانطور که در شان نامش است ، به دفاع از عنوان قهرمانی مان بپردازیم.
, خب من فکر می کنم که در این بازی کمی بدشانس بودیم و قسمت مان نبود که 3 امتیاز این بازی را بگیریم . در مجموع من امیدوارم که بتوانیم در بازی های بعدی این تیجه را جبران کنیم و دوباره نوار پیروزی های مان را شکل بدهیم تا استقلال همانطور که در شان نامش است ، به دفاع از عنوان قهرمانی مان بپردازیم.,
*تیم مس را چطور دیدی؟
, *تیم مس را چطور دیدی؟, *تیم مس را چطور دیدی؟, *تیم مس را چطور دیدی؟,
تیم مس خب جلوی ما بد بازی نکرد و مثل تمام تیم ها مقابل استقلال انگیزه بالایی داشت . من فکر می کنم که جایگاه مسی ها در جدول در این بازی انتهاری آنها بی تاثیر نبود و آنها تمام تلاش شان را کردند که مقابل ما امتیزبگیرند . ما هم در این سو با لشگر مصدومینی که داشتیم و تعدادی از بچه های اصلی که در اختیار تیم نبودند و آن شرایط ایده آل را نداشتیم .
, تیم مس خب جلوی ما بد بازی نکرد و مثل تمام تیم ها مقابل استقلال انگیزه بالایی داشت . من فکر می کنم که جایگاه مسی ها در جدول در این بازی انتهاری آنها بی تاثیر نبود و آنها تمام تلاش شان را کردند که مقابل ما امتیزبگیرند . ما هم در این سو با لشگر مصدومینی که داشتیم و تعدادی از بچه های اصلی که در اختیار تیم نبودند و آن شرایط ایده آل را نداشتیم .,
*خداحافظی فرهاد مجیدی ، خبرساز ترین اتفاق هفته گذشته بود ، درباره این چه نظری داری؟
, *خداحافظی فرهاد مجیدی ، خبرساز ترین اتفاق هفته گذشته بود ، درباره این چه نظری داری؟, *خداحافظی فرهاد مجیدی ، خبرساز ترین اتفاق هفته گذشته بود ، درباره این چه نظری داری؟, *خداحافظی فرهاد مجیدی ، خبرساز ترین اتفاق هفته گذشته بود ، درباره این چه نظری داری؟,
من خودم به شخصه خیلی ناراحت شدم از این موضوع ، چون که خودم در مدت کمتر از یک سال گذشته ، دو خداحافظی تلخ از بزرگان فوتبال را دیدم ، یکی خداحافظی مهدی مهدوی کیا و آقا فرهاد که تصور می کنم مسائل باید بهتر دیده شود و برای بزرگان فوتبال ما بازی های خداحافظی در شان نام شان ترتیب داده شود و آقایان یک فکری کنند تا شاهد چنین خداحافظی های غریبانه ای از بزرگان فوتبال نباشیم . من فکر میکنم که این طور اتفاقات برای کشور و فوتبال ما صورت خوشی ندارد که اسطوره های ما اینطور غریبانه و مظلوم بخواهند از فوتبال جدا شوند .
, من خودم به شخصه خیلی ناراحت شدم از این موضوع ، چون که خودم در مدت کمتر از یک سال گذشته ، دو خداحافظی تلخ از بزرگان فوتبال را دیدم ، یکی خداحافظی مهدی مهدوی کیا و آقا فرهاد که تصور می کنم مسائل باید بهتر دیده شود و برای بزرگان فوتبال ما بازی های خداحافظی در شان نام شان ترتیب داده شود و آقایان یک فکری کنند تا شاهد چنین خداحافظی های غریبانه ای از بزرگان فوتبال نباشیم . من فکر میکنم که این طور اتفاقات برای کشور و فوتبال ما صورت خوشی ندارد که اسطوره های ما اینطور غریبانه و مظلوم بخواهند از فوتبال جدا شوند .,
شاید اگر این خداحافظی در یک بازی پرتماشاگرتر انجام می شد ، بیشتر می توانست در شان او باشد . در هر صورت برای آقا فرهاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که به هرچه که دلش خواست برسد . هیچ کس نمی تواند جای فرهاد را در استقلال پر کند و من خودم از رفتنش خیلی ناراحت شدم .
, شاید اگر این خداحافظی در یک بازی پرتماشاگرتر انجام می شد ، بیشتر می توانست در شان او باشد . در هر صورت برای آقا فرهاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که به هرچه که دلش خواست برسد . هیچ کس نمی تواند جای فرهاد را در استقلال پر کند و من خودم از رفتنش خیلی ناراحت شدم .,
*وضعیت خودت چطور است ؟
, *وضعیت خودت چطور است ؟, *وضعیت خودت چطور است ؟, *وضعیت خودت چطور است ؟,
خب من دو سه روزی است که تمریناتم را شروع کرده ام و به تمرینات تیم اضافه شده ام و امیدوارم در اولین فرصت بتوانم با حداکثر توانم به استقلال کمک کنم .
, خب من دو سه روزی است که تمریناتم را شروع کرده ام و به تمرینات تیم اضافه شده ام و امیدوارم در اولین فرصت بتوانم با حداکثر توانم به استقلال کمک کنم .,
*به بازی با سایپا می رسی؟
, *به بازی با سایپا می رسی؟, *به بازی با سایپا می رسی؟, *به بازی با سایپا می رسی؟,
بله از نظر بدنی فکر می کنم که مشکلم برای این بازی حل شده باشد و منتظر نظر کادرفنی هستم تا اگر صلاح دانستند از من در ترکیب تیم استفاده کنند.
, بله از نظر بدنی فکر می کنم که مشکلم برای این بازی حل شده باشد و منتظر نظر کادرفنی هستم تا اگر صلاح دانستند از من در ترکیب تیم استفاده کنند.,
*بازی یکشنبه را چطور می بینی ؟
, *بازی یکشنبه را چطور می بینی ؟, *بازی یکشنبه را چطور می بینی ؟, *بازی یکشنبه را چطور می بینی ؟,
خب ما امسال با یک سری مشکلات زنجیره ای دست و پنجه نرم می کردیم که وجود مصدومین در تیم ما یک اتفاق طبیعی است ، ولی در مجموع با اینکه اعتقاد دارم ما بازیکنان بزرگی را در اختیار نداریم ولی باز هم می توانیم امیدوار باشیم با تعصب بچه ها جای خالی جواد و آندو را پر کنیم و با کسب سه امتیاز حساس بازی یکشنبه خود را به کورس قهرمانی نزدیک کنیم. چرا که امتیاز از دست دادن در این شرایط اصلا خوب نخواهد بود.
, خب ما امسال با یک سری مشکلات زنجیره ای دست و پنجه نرم می کردیم که وجود مصدومین در تیم ما یک اتفاق طبیعی است ، ولی در مجموع با اینکه اعتقاد دارم ما بازیکنان بزرگی را در اختیار نداریم ولی باز هم می توانیم امیدوار باشیم با تعصب بچه ها جای خالی جواد و آندو را پر کنیم و با کسب سه امتیاز حساس بازی یکشنبه خود را به کورس قهرمانی نزدیک کنیم. چرا که امتیاز از دست دادن در این شرایط اصلا خوب نخواهد بود.,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
ارسال دیدگاه