خبر خوش برای پرسپولیسی ها
مهرداد پولادی که حدود سه چهار هفته قبل در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد تا تمریناتش را با کفش جدید آغاز کند به خاطر درد پایش نتوانست نرم دوی را ادامه دهد و از آن به بعد در سالن بدنسازی درفشی فر مشغول تمرینات قدرتی و آمادگی جسمانی بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابا این حال ظاهرا بعد از تستی که از این بازیکن به عمل آمده مشخص شد پولادی مشکلی برای دویدن ندارد تا چپ پای سرخ ها امروز دوباره نرم دوی را آغاز کند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,,
پولادی امروز حدود یک ساعت دور زمین چمن دوید و 20 دقیقه هم وزنه زد.بعد از تمرین پولادی می گفت خوشبختانه دردی احساس نکرده و کارش را بدون درد انجام داده است تا امیدواری ها برای بازگشت او در هفته های ابتد ایی نیم فصل دوم بیشتر شود.
, .,انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه