محرومیت قاضی از بازی بعدی استقلال
مهاجم تیم فوتبال استقلال با دریافت کارت زرد در بازی با سایپا سه اخطاره و محروم شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمد قاضی که در دیدار با سایپا کارت زرد گرفت دیدار با تراکتورسازی را از دست داد و به دلیل سه اخطاره بودن نمیتواند استقلال را در این بازی حساس همراهی کند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه