انتقاد ابراهیمی از ابراهیم‌زاده‌

انتقاد ابراهیمی از ابراهیم‌زاده‌
مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن در اظهارنظری عجیب از سرمربی پیشین این تیم به شدت انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناخسرو ابراهیمی، مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به صحبت منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی اسبق این تیم گفت: آقای ابراهیم‌زاده در جایی گفته است که از رفتن من و آمدن سعید آذری به ذوب‌آهن خوشحال است. در جواب می‌خواهم بگویم که افرادی همچون منصور ابراهیم‌زاده باید هم از این مساله خوشحال باشند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, . ,

وی ادامه داد: این افراد همان کسانی هستند که هر چه دارند از باشگاه ذوب‌آهن است اما بعد از رفتن از باشگاه از من شکایت کردند و پولی را که به ناحق مدعی‌اش بودند، طلب کردند. آنها با ترفند سعی کردند باشگاه را محکوم کنند.

, . ,

ابراهیمی در ادامه با لحن جدی‌تر گفت: ابراهیم‌زاده هرچه دارد، از ذوب‌آهن دارد اما وقتی از ذوب‌آهن رفت علیه باشگاه شکایت کرد و به ناحق مطالباتی را که حقش نبود، از پول باشگاه که نزد فدراسیون داشت، به او دادند.

, . ,

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: امثال ابراهیم‌زاده‌ها در ورزش ایران باید خوشحال باشند که امثال ابراهیمی‌ها از کار کنار بروند.

,

  انتهای خبر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه