فولاد صدر را از پرسپولیس گرفت

فولاد صدر را از پرسپولیس گرفت
دیدار تیم‌های فولاد و گسترش فولاد با تساوی به پایان رسید و صدر را از پرسپولیس گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار تیم‌های فولاد و گسترش فولاد از ساعت 15:45 امروز از هفته پانزدهم لیگ برتر در اهواز آغاز شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

لندرو چاوز برای فولاد در دقیقه 60 و احمد امیرکامدار در دقیقه 61 برای گسترش گلزنی کردند.

,

با این تساوی فولاد با 27 امتیاز با یک بازی بیشتر دوباره به صدر جدول رسید و صدرنشینی را به طور موقت از پرسپولیس گرفت. پرسپولیس چهارشنبه باید مقابل استقلال خوزستان بازی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه