یاوری: به اشتباهات خودمان باختیم، به داور نباختیم
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: به داور نه بلکه به اشتباهات فردی خودمان باختیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمود یاوری پس از شکست تیمش مقابل ملوان انزلی در کنفرانس مطبوعاتی، گفت: به اشتباهات فردی باختیم، دو موقعیت خوب به دست آوردیم اما وقتی از آنها استفاده نکردیم دچار مشکل شدیم. این مسئله چیزی از ارزشهای ملوان کم نمیکند، آنها 4 پیروزی متوالی آوردند و به کادر فنی این تیم تبریک میگویم. امیدوارم تیمهای قدیمی که سرمایه و تاریخچه فوتبال ایران هستند، حفظ شود.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, محمود یاوری پس از شکست تیمش مقابل ملوان انزلی در کنفرانس مطبوعاتی، گفت: به اشتباهات فردی باختیم، دو موقعیت خوب به دست آوردیم اما وقتی از آنها استفاده نکردیم دچار مشکل شدیم. این مسئله چیزی از ارزشهای ملوان کم نمیکند، آنها 4 پیروزی متوالی آوردند و به کادر فنی این تیم تبریک میگویم. امیدوارم تیمهای قدیمی که سرمایه و تاریخچه فوتبال ایران هستند، حفظ شود.,
وی افزود: ملوان تیم بسیار خوبی است، هواداران آنها هم تیم خود را تشویق میکنند و هم به حریف و داور مسابقه احترام میگذارند. فکر میکنم در بعضی از صحنهها داور دور بود و در دادن کارت اشتباه کرد اما ما به داور نه بلکه به بازی ضعیف خودمان باختیم.
,
انتهای پیام/ن
]
ارسال دیدگاه