خطیبی: از فولاد ۶ امتیاز گرفتیم!

خطیبی: از فولاد ۶ امتیاز گرفتیم!
سرمربی گسترش فولاد گفت: مساوی برابر فولاد خوزستان به منزله کسب ۶ امتیاز از این تیم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد گفت: دفاع ما امروز عالی کار کرد و توانستیم به خوبی مهاجمان فولاد را مهار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد گفت: دفاع ما امروز عالی کار کرد و توانستیم به خوبی مهاجمان فولاد را مهار کنیم.,
 
,
سرمربی گسترش فولاد گفت: مساوی برابر فولاد خوزستان به منزله کسب 6 امتیاز از این تیم است. یک امتیاز برای مسابقه بود و 5 امتیاز هم برای روحیه تیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در لیست تیم‌مان جای خالی داریم و 3 بازیکن هم مازاد هستند که بنابراین باید در نیم‌فصل 8 بازیکن بگیریم.
,
 
,
خطیبی گفت: پرسپولیس، فولاد و تراکتور را بهترین‌های نیم‌فصل اول دیدم و شک نکنید که یکی از آنها قهرمان لیگ خواهد شد، ما هم در پایان در بین 10 تیم اول خواهیم بود. با این حال مطمئنم در نیم‌فصل دوم سایپا یقه همه تیم‌ها را خواهد گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه