حاتمی: نمی‌توانستم با فرکی همکاری کنم

حاتمی: نمی‌توانستم با فرکی همکاری کنم
مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌به این جمع‌بندی رسیدم که نمی‌توانم با حسین فرکی همکاری کنم و به این خاطر از فولاد جدا شدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جدایی اش از فولاد خوزستان و شرایطش صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: چه شد، تصمیم به جدایی از فولاد خوزستان گرفتی؟

با توجه به شرایطی که بوجود آمده بود به این جمع‌بندی رسیدم که نمی‌توانم با حسین فرکی همکاری کنم و از این تیم جدا شدم.

فارس: در ابتدای فصل با انگیزه زیاد به فولاد رفتی، پس دلیل این جدایی چیست؟

صددرصد با انگیزه زیاد به فولاد آمدم. در شروع نیز عملکرد خوبی داشتم و از هفته دوم تا پنجم که به میدان رفتم دو گل به ثمر رساندم. وقتی که دیگر از ترکیب بیرون می‌ماندم انگیزه‌ام را از دست ندادم و تلاش فراوانی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشتم. در 5 هفته آخر در ترکیب 18 نفره جای نمی‌گرفتم این در شرایطی بود که هر وقت در دیدارهای دوستانه بازی می‌کردم دو سه گل می‌زدم اما اعتراضی نشان نمی‌دادم.

فارس: در گفت‌وگویی با فارس گفته بودی، اگر جوانتر بودی به نحو دیگری برخورد می‌کردی، چه شد هیچ اعتراضی نکردی؟

اگر جوان بودم واکنش دیگری داشتم اما با خوب کار کردن می‌خواستم جواب بدهم، چرا که حرف زدن فایده‌ای ندارد.

فارس: حسین فرکی اهل لجبازی نیست، چرا او با تو کنار نیامد؟

واقعا نمی‌دانم چه مشکلی بوجود آمد که من در ترکیب قرار نمی‌گرفتم. در تمرینات با انگیزه کار می‌کردم و همیشه تلاش زیادی داشتم، اما در جلسات او توضیحاتی می‌داد که من واقعا نمی‌دانم دلیل بازی نکردنم چه بود.

فارس: برای جدایی از فولاد خوزستان ضرر مالی زیادی را متحمل شدی؟

خدا را شکر تنها یک بخش از قراردادم را دادند و بهتر بگویم در نیم فصل اول آن بخشی را که باید می‌گرفتم، دریافت نکردم. من برای آمدن به فولاد خوزستان از 250 میلیون تومان از قرارداد با استقلال گذشتم. در کل ضرر زیادی کردم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم.

فارس: اگر باز هم به ابتدای فصل باز گردی، فولاد را انتخاب می‌کنی و از این انتخاب پشیمان نیستی؟

واقعا نمی‌دانم که دوباره اگر در آن شرایط بودم چه تصمیمی می‌گرفتم.

فارس: فکر می‌کنی بتوانی دوباره به تیم ملی راه پیدا کنی؟

صددرصد می‌خواهم به تیم ملی برگردم. در هفته‌های آتی تیمی را انتخاب می‌کنم که این مسیر را برایم هموار کند تا بتوانم با تیم ملی به جام جهانی بروم.

فارس: با رفتن به تیم جدید چهارمین باشگاهی است که در یک سال نیم اخیر به آن می‌روی، فکر نمی کنی در انتخاب هایت دچار اشتباه شدی؟

انتخاب باشگاه فولاد تصمیم درستی بود. این باشگاه سازماندهی بسیار خوبی دارد و دارای مدیریت قوی‌ای است. به هرحال من در این انتخاب باید به برخی مسائل جانبی فکر می‌کردم و متاسفانه به این مسئله فکر نکردم و از آن پشیمانم. با استقلال قهرمان شدم و همراه تراکتوسازی به نایب قهرمانی رسیدم. آن شرایط خوبی که در استقلال و تراکتورسازی داشتم، در فولاد نداشتم. انشاءالله یک تیمی را انتخاب می‌کنم که باز هم در کورس قهرمانی باشیم.

فارس: شایعه شده، قرار است به سپاهان اصفهان بروی؟

با باشگاه‌هایی صحبت کردم اما نمی‌خواهم این مسئله رسانه‌ای شود. اول فصل با یک باشگاه صحبت کردم و این مسئله رسانه‌ای شد که متاسفانه برداشت‌های خوبی از این مسئله نشد. اگر نیاز باشد باشگاه مورد نظر مسئله را رسانه‌ای می‌کند اما جای مطرح کردن پیشنهاد در روزنامه نیست.

فارس: و صحبت پایانی.

از مردم خونگرم اهواز تشکر می‌کنم. از هیچکس بدی ندیدم. از نعیم سعداوی ممنون هستم که در پایان هر تمرین با من به صورت اختصاصی کار می‌کرد و امیدوارم موفق باشد.

انتهای پیام/ی

,

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جدایی اش از فولاد خوزستان و شرایطش صحبت‌های زیر را انجام داد.

, خبرگزاری فارس,

فارس: چه شد، تصمیم به جدایی از فولاد خوزستان گرفتی؟

, فارس: چه شد، تصمیم به جدایی از فولاد خوزستان گرفتی؟, فارس: چه شد، تصمیم به جدایی از فولاد خوزستان گرفتی؟,

با توجه به شرایطی که بوجود آمده بود به این جمع‌بندی رسیدم که نمی‌توانم با حسین فرکی همکاری کنم و از این تیم جدا شدم.

,

فارس: در ابتدای فصل با انگیزه زیاد به فولاد رفتی، پس دلیل این جدایی چیست؟

, فارس: در ابتدای فصل با انگیزه زیاد به فولاد رفتی، پس دلیل این جدایی چیست؟, فارس: در ابتدای فصل با انگیزه زیاد به فولاد رفتی، پس دلیل این جدایی چیست؟,

صددرصد با انگیزه زیاد به فولاد آمدم. در شروع نیز عملکرد خوبی داشتم و از هفته دوم تا پنجم که به میدان رفتم دو گل به ثمر رساندم. وقتی که دیگر از ترکیب بیرون می‌ماندم انگیزه‌ام را از دست ندادم و تلاش فراوانی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشتم. در 5 هفته آخر در ترکیب 18 نفره جای نمی‌گرفتم این در شرایطی بود که هر وقت در دیدارهای دوستانه بازی می‌کردم دو سه گل می‌زدم اما اعتراضی نشان نمی‌دادم.

,

فارس: در گفت‌وگویی با فارس گفته بودی، اگر جوانتر بودی به نحو دیگری برخورد می‌کردی، چه شد هیچ اعتراضی نکردی؟

, فارس: در گفت‌وگویی با فارس گفته بودی، اگر جوانتر بودی به نحو دیگری برخورد می‌کردی، چه شد هیچ اعتراضی نکردی؟, فارس: در گفت‌وگویی با فارس گفته بودی، اگر جوانتر بودی به نحو دیگری برخورد می‌کردی، چه شد هیچ اعتراضی نکردی؟,

اگر جوان بودم واکنش دیگری داشتم اما با خوب کار کردن می‌خواستم جواب بدهم، چرا که حرف زدن فایده‌ای ندارد.

,

فارس: حسین فرکی اهل لجبازی نیست، چرا او با تو کنار نیامد؟

, فارس: حسین فرکی اهل لجبازی نیست، چرا او با تو کنار نیامد؟, فارس: حسین فرکی اهل لجبازی نیست، چرا او با تو کنار نیامد؟,

واقعا نمی‌دانم چه مشکلی بوجود آمد که من در ترکیب قرار نمی‌گرفتم. در تمرینات با انگیزه کار می‌کردم و همیشه تلاش زیادی داشتم، اما در جلسات او توضیحاتی می‌داد که من واقعا نمی‌دانم دلیل بازی نکردنم چه بود.

,

فارس: برای جدایی از فولاد خوزستان ضرر مالی زیادی را متحمل شدی؟

, فارس: برای جدایی از فولاد خوزستان ضرر مالی زیادی را متحمل شدی؟, فارس: برای جدایی از فولاد خوزستان ضرر مالی زیادی را متحمل شدی؟,

خدا را شکر تنها یک بخش از قراردادم را دادند و بهتر بگویم در نیم فصل اول آن بخشی را که باید می‌گرفتم، دریافت نکردم. من برای آمدن به فولاد خوزستان از 250 میلیون تومان از قرارداد با استقلال گذشتم. در کل ضرر زیادی کردم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم.

,

فارس: اگر باز هم به ابتدای فصل باز گردی، فولاد را انتخاب می‌کنی و از این انتخاب پشیمان نیستی؟

, فارس: اگر باز هم به ابتدای فصل باز گردی، فولاد را انتخاب می‌کنی و از این انتخاب پشیمان نیستی؟, فارس: اگر باز هم به ابتدای فصل باز گردی، فولاد را انتخاب می‌کنی و از این انتخاب پشیمان نیستی؟,

واقعا نمی‌دانم که دوباره اگر در آن شرایط بودم چه تصمیمی می‌گرفتم.

,

فارس: فکر می‌کنی بتوانی دوباره به تیم ملی راه پیدا کنی؟

, فارس: فکر می‌کنی بتوانی دوباره به تیم ملی راه پیدا کنی؟, فارس: فکر می‌کنی بتوانی دوباره به تیم ملی راه پیدا کنی؟,

صددرصد می‌خواهم به تیم ملی برگردم. در هفته‌های آتی تیمی را انتخاب می‌کنم که این مسیر را برایم هموار کند تا بتوانم با تیم ملی به جام جهانی بروم.

,

,

, , , ,

فارس: با رفتن به تیم جدید چهارمین باشگاهی است که در یک سال نیم اخیر به آن می‌روی، فکر نمی کنی در انتخاب هایت دچار اشتباه شدی؟

, فارس: با رفتن به تیم جدید چهارمین باشگاهی است که در یک سال نیم اخیر به آن می‌روی، فکر نمی کنی در انتخاب هایت دچار اشتباه شدی؟, فارس: با رفتن به تیم جدید چهارمین باشگاهی است که در یک سال نیم اخیر به آن می‌روی، فکر نمی کنی در انتخاب هایت دچار اشتباه شدی؟,

انتخاب باشگاه فولاد تصمیم درستی بود. این باشگاه سازماندهی بسیار خوبی دارد و دارای مدیریت قوی‌ای است. به هرحال من در این انتخاب باید به برخی مسائل جانبی فکر می‌کردم و متاسفانه به این مسئله فکر نکردم و از آن پشیمانم. با استقلال قهرمان شدم و همراه تراکتوسازی به نایب قهرمانی رسیدم. آن شرایط خوبی که در استقلال و تراکتورسازی داشتم، در فولاد نداشتم. انشاءالله یک تیمی را انتخاب می‌کنم که باز هم در کورس قهرمانی باشیم.

,

فارس: شایعه شده، قرار است به سپاهان اصفهان بروی؟

, فارس: شایعه شده، قرار است به سپاهان اصفهان بروی؟, فارس: شایعه شده، قرار است به سپاهان اصفهان بروی؟,

با باشگاه‌هایی صحبت کردم اما نمی‌خواهم این مسئله رسانه‌ای شود. اول فصل با یک باشگاه صحبت کردم و این مسئله رسانه‌ای شد که متاسفانه برداشت‌های خوبی از این مسئله نشد. اگر نیاز باشد باشگاه مورد نظر مسئله را رسانه‌ای می‌کند اما جای مطرح کردن پیشنهاد در روزنامه نیست.

,

فارس: و صحبت پایانی.

, فارس: و صحبت پایانی., فارس: و صحبت پایانی.,

از مردم خونگرم اهواز تشکر می‌کنم. از هیچکس بدی ندیدم. از نعیم سعداوی ممنون هستم که در پایان هر تمرین با من به صورت اختصاصی کار می‌کرد و امیدوارم موفق باشد.

,

انتهای پیام/ی

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه