دایی مهمان علیپور در سازمان لیگ

دایی  مهمان  علیپور  در سازمان لیگ
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار رئیس سازمان لیگ و دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  علی دایی امروز   پس از کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در سازمان لیگ به دیدار مهدی تاج و علیرضا علیپور رفت و دقایقی با این دو به گفت‌وگو پرداخت.مهدی تاج در این باره   گفت: موضوع خاصی در میان نبود و دایی فقط برای دیدار با ما آمده بود.وی در پاسخ به این سوال آیا دایی اعتراضی به برنامه لیگ داشت عنوان کرد: نه او فقط آمده بود حال ما را بپرسد!

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ., ., !,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه