دایی مهمان علیپور در سازمان لیگ
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار رئیس سازمان لیگ و دبیر رسیدگی به تخلفات حرفهای فوتبال رفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا علی دایی امروز پس از کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در سازمان لیگ به دیدار مهدی تاج و علیرضا علیپور رفت و دقایقی با این دو به گفتوگو پرداخت.مهدی تاج در این باره گفت: موضوع خاصی در میان نبود و دایی فقط برای دیدار با ما آمده بود.وی در پاسخ به این سوال آیا دایی اعتراضی به برنامه لیگ داشت عنوان کرد: نه او فقط آمده بود حال ما را بپرسد!
, شبکه اطلاع رسانی دانا, ., ., !,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه