یک مهاجم بورکینافاسویی در استقلال
مدیر روابط عمومی باشگاه داماش اعلام کرد: کبه به استقلال می رود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناعلی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت:بوبکر کبه،ملو داسیلوا و جهانگیر عسگری از داماش گیلان جدا شدند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت:بوبکر کبه،ملو داسیلوا و جهانگیر عسگری از داماش گیلان جدا شدند.,
وی ادامه داد:کبه به استقلال تهران می رود.
,
سراوانی همچنین افزود:سعیدحلافی دیداری با مدیرعامل باشگاه داماش داشته است و امیر عابدینی ضمن نصیحت کردن وی در خصوص رفتارهای او به وی پنج روز فرصت داد تا نسبت به ماندن یا خروج از لیست داماش تصمیم گیری کند زیرا رضایت نامه وی برای جدایی از داماش آماده است اما اگر وی بخواهد در داماش بماند باشگاه شروطی دارد که وی باید آن ها را بپذیرد.
,
براساس اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان احتمالا دو بازیکن دیگر از داماش جدا خواهند شد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه