فسخ قرارداد اولادی با نفت تهران
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران قراردادش را با این باشگاه به طور توافقی فسخ کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامنصور قنبرزاده اظهار داشت: مهرداد اولادی به درخواست خودش و تعامل با باشگاه قراردادش را با باشگاه نفت فسخ کرد. ما دوست داشتیم در خدمت ایشان باشیم اما اولادی با دلایل منطقی ما رامجاب کرد که این فسخ قرارداد و جدایی به نفع هر دو طرف است.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی ادامه داد: از مهرداد اولادی رضایت داشتیم و او بازیکن با اخلاقی است و برایش آرزوی موفقیت میکنیم.
,به گزارش فارس، مهرداد اولادی از تیمهای مس کرمان، راه آهن و ملوان پیشنهاد دارد.
,انتهای پیام/ن
]
ارسال دیدگاه