انتقاد رئیس سازمان لیگ از تلویزیون
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: حتی تلویزیون باید لیگ یک را پخش کند. مثلا شبکه ورزش پول گرفته ولی خیلی از بازی ها را پخش نمی کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامهدی تاج گفت: از مدتها قبل به دنبال برگزاری جلسه ای میان مدیران باشگاه ها در سازمان لیگ بودیم و در صدد بودیم وقتی بلاتر ایران را ترک کرد این کار را انجام دهیم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, مهدی تاج گفت: از مدتها قبل به دنبال برگزاری جلسه ای میان مدیران باشگاه ها در سازمان لیگ بودیم و در صدد بودیم وقتی بلاتر ایران را ترک کرد این کار را انجام دهیم.,
وی افزود:در این جلسه از مدیران باشگاه ها می خواهیم نقطه نظرات خود را در خصوص حق پخش تلویزیونی ارائه کنند. حتی تلویزیون باید لیگ یک را پخش کند. مثلا شبکه ورزش پول گرفته ولی خیلی از بازی ها را پخش نمی کند.
,
رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که ظاهرا کی روش منتظر تصمیمات شما برای ادامه برنامه ریزی تیم ملی است و می خواهد برنامه آینده لیگ را بداند گفت:ما تلاش می کنیم لیگ پویایی داشته باشیم و با همه همکاری کنیم. ما تا به امروز تعامل خوبی داشتیم و از این پس هم داریم.باید برای ادامه مسابقات نیز برنامه ریزی درستی داشته باشیم تا تیم ملی هم بتواند در مسابقات جام جهانی حضوری پرقدرت داشته باشد.
,
انتهای پیام/ی
]
ارسال دیدگاه