مجبور به جذب کشتی‌گیر خارجی هستیم

مجبور به جذب کشتی‌گیر خارجی هستیم
سرمربی تیم هیئت کشتی رستم کلا گفت:‌ اگر می‌خواهیم جزو تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد لیگ برتر کشتی آزاد باشیم مجبور به جذب کشتی‌گیر خارجی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سیدمراد محمدی، درباره پیروزی مقابل گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی در هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد در خارج از خانه گفت: با توجه به اینکه تیم ما در دقیقه 90 بسته شد و تنها یک روز پس از ثبت قرارداد کشتی‌گیرانمان روی تشک رفتیم، نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور تیم‌های قدرتمندی مانند ثامن و استیل‌آذین چقدر شانس برای تیمش برای صعود به مرحله بعد قائل است گفت: گروه بسیار سختی داریم و باید خیلی تلاش کنیم. ما هم شانس صعود داریم و کم‌شانس نیستیم. با نفراتی که در اختیار داریم توان ایستادگی و مقابل با حریفان را داریم، اما حضور کشتی‌گیران خارجی در تیم‌های رقیب کار را برای ما سخت کرده است.

سرمربی تیم هیئت کشتی رستم کلا گفت:‌ اگر می‌خواهیم جزو تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد لیگ برتر کشتی آزاد باشیم مجبور به جذب کشتی‌گیر خارجی هستیم. به چند کشتی‌گیر پیشنهاد دادیم و برای جذب آنها منتظر مساعدت و لطف شورای شهر و انواری، رئیس هیئت کشتی رستم کلا هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره حضور این تیم در جام سایتی‌یف گفت: اسامی نفرات اعزامی مشخص شده است و اردو در موعد مقرر برگزار خواهد شد. حضور در این جام حتی در صورت عدم نتیجه‌گیری به نفع ماست. با حضور رسول خادم برنامه‌ها بهتر پیش می‌رود چون درک بهتری از یکدیگر داریم.

انتهای پیام/م

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه