اخبار داغ

حجت الاسلام پناهیان در سفیدشهر:

من شهید محسن را یک ابر قدرت می دانم

من شهید محسن را یک ابر قدرت می دانم
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسمی که در سفیدشهر بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد از علاقه خود به شهیدان محسن و حاج رضا زیارتی نصرابادی از شهدای این منطقه گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاشان حامی، پناهیان با اشاره به علاقه وصف ناشدنی  خود به این دوشهید سرافراز بویژه محسن زیارتی گفت: شهادت ایشان بسیار در روحیه من تاثیر گذار بود و  بالتبع هر چه علاقه به این دو عزیز دارم به این خطه هم به همان اندازه است چرا که این دو بزرگوار در این خاک ریشه دارند و از این خطه بهره برده اند به همین دلیل با اینکه اولین بار است که به سفیدشهر آمدم ولی احساس صمیمیت با شما مردم می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , کاشان حامی,
وی افزود: وقتی مردم مومن این دیار را دیدم طبیعی است که حاج رضا از این خطه برخاسته باشد و فرزندی این چنین نورانی تربیت کرده باشد که نور شهادت در جبین این دو بزرگوار مشاهده می شد.
,
استاد پناهیان گفت: شهید محسن در اثر دفاع مقدس به این مقام نرسید او قبل از جنگ دنبال شهادت بود و اصلا آشنایی من با شهید محسن به غائله کردستان بر می گردد که هنوز جنگ شروع نشده بود و آن زمان وقتی از او سئوال کردم برای چه میخواهی به کردستان بروی گفت: در کردستان در شهادت باز است. ایشان آن زمان که ۱۳یا ۱۴ سال داشت به فکر شهادت بود.
,
این استاد حوزه در ادامه ضمن بیان خاطرات شهید محسن به جوانان توصیه کرد : به شهید محسن اقتدا کنید. حتما لازم نیست که فضای دفاع مقدس ایجاد شود تا عوض شویم ضمن اینکه همان زمان هم خیلی ها بودند که آدم نشدند. برای من بسیار عجیب بود که یک جوان از همه جلوتر بود.
,
وی افزود: جنگ محصول چنین انسانهای بود. قبل از جنگ شهادت طلب بود ما برای سعادتمندی یک راه بیشتر نداریم و اینکه خودمان را وصل به شهدا کنیم.
,
استاد پناهیان درادامه گفت: خاطرات شهید محسن را زمانی که در لبنان بودم تعریف کردم و جوانان حزب الله پای قصه های شهید محسن گریه کردند. شهید محسن تحت تاثیر پدر با صفا و خانواده محترم و ویژگی این خاک اینگونه تربیت شد.
,
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: پس ازگذشت  ۳۲ سال از شهادت محسن، هنوز جرات ندارم به تصویرش راحت نگاه کنم. خدا را شکر میکنم که شخصیت والایی مثل ایشان را خدا در سر راه ما قرار داد. قبل از شهادت نامه ای برای من نوشته که بسیار خواندنی و عجیب است و من هنوز این نامه را دارم.
,
وی افزود: من شهید محسن را یک ابر قدرت می دانم.  من خاک پای پدران شهدا را توتیای چشمم می کنم. این پدرشهید، حاج رضا از نوادر روزگار بود. دنیا این مرد را اسیر خود نکرد.
,
روضه استاد پناهیان آن زمان جانسوزتر شد که گفت:  شهید محسن در عملیاتی شهید شد که رمز آن «یا زهرا »بود بعد از شهادت وقتی پیکر مطهر محسن را آوردند ،صحنه عجیبی دیدم که برای من قابل تحلیل نیست،  سینه محسن سوراخ شده بود بازوی محسن ورم کرده بود و صورتش کبود شده بود…
,
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان/   شهیدان را شهیدان می شناسند
,

انتهای پیام /ر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه