اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اظهارات هاشمی رفسنجانی در شرایط کنونی جامعه چالش برانگیز است/ صحت و سقم اظهارات هاشمی با نبودن شاهد و مستندات تاریخی مشخص نمی شود

اظهارات هاشمی رفسنجانی در شرایط کنونی جامعه چالش برانگیز است/ صحت و سقم اظهارات هاشمی با نبودن شاهد و مستندات تاریخی مشخص نمی شود
هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی گفت : اظهارات هاشمی رفسنجانی در شرایط کنونی جامعه که ملت و جهان در انتظار نتیجه مذاکرات ایران با ۱+۵ است چالش برانگیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا" ؛ بعد از گذشت حدود پنج سال از فوت همسر گرامی امام (ره) برای اولین بار در مورخ ۲۳ فروردین ماه سال جاری مراسم بزرگداشتی در سالن اجلاس سران برای بانو خدیجه ثقفی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا" ,

یکی از برجسته‌ترین حواشی این مراسم، سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که واکنش‌های  زیادی را بین صاحبنظران در پی داشت.

,

آیت الله هاشمی قبلاً هم سابقه خاطره گویی هایی از امام (ره) در سخنانش داشته است ، این بار در همایش بزرگداشت همسر امام(ره) گفت: «در سال ۸۴ یک موی بدنم راضی نبود کاندیدا شوم. چرا که دولت آقای خاتمی بود و من گفتم نمی‌آیم، همسر امام (ره) مرا خواست و به من گفت: امام(ره) این انقلاب را به دست شماها سپردند. آیا شما می‌دانید این‌ها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام (ره) سبب شد من قبول کنم و پذیرفتم».

,

حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با اظهارات هاشمی رفسنجانی در همایش بانوی انقلاب گفت : اظهارات هاشمی رفسنجانی به عنوان یک مبارز انقلابی می تواند ملاک قرار گیرد ولی چون شاهد اصلی این ماجرا در قید حیات نیستند این سخنان از سوی برخی شخصیت ها و نهادها مورد تحریف قرار گرفته است.

, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا,

وی افزود : طرح چنین موضوعاتی با توجه به شرایط کنونی جامعه که ملت و جهان در انتظار نتیجه مذاکرات ایران با ۱+۵ هستند چالش برانگیز است و ارتباط برخی از حوادث تاریخی به نزدیکان امام (ره) و شخص امام (ره) به نظر می رسد در این شرایط مناسب نباشد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت کامل این اظهارات را بر عهده گرفته اند ، بیان کرد : هاشمی رفسنجانی گفته اند که خود پاسخگو هستند و از آنجایی که مستندات تاریخی وجود ندارد نمی توان به صحت و سقم این اظهار نظرها پی برد .

,

هانی زاده در پایان اظهار داشت : دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) هم در برابر این اظهارات هاشمی رفسنجانی پاسخی نداده است که معلوم شود این سخنان قطعی و اثبات شده هستند .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه