اخبار داغ

نظر گابریل در مورد بازی با لخویا

نظر گابریل در مورد بازی با لخویا
افبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لخویا تازه قهرمان شده و قدرت زیادی دارد اما ما هم می‌خواهیم از بازی با این تیم با امتیاز خارج شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانافرناندو گابریل در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی چهارشنبه این تیم مقابل لخویای قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی با لخویا داریم. این تیم به تازگی قهرمان لیگ قطر شده است و قدرت زیادی دارد اما ما هم می‌خواهیم از این بازی با امتیاز خارج شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: شانس خوبی برای صعود به عنوان تیم اول گروه داریم و تمام هدف بازیکنان این است که این اتفاق حتماً رخ دهد.

,

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش هم خاطرنشان کرد: مصدومیتم برطرف شده و دلیل اینکه از گارد استفاده می‌کنم برای اطمینان بیشتر است. این گارد من را اذیت نمی‌کند و اتفاقاً چون قرمز است آن را دوست دارم!

,

گابریل در مورد اینکه شنیده می‌شود فقط چیزی حدود سه هزار دلار از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته است، گفت: نمی‌توانم در مورد مبلغ دقیقی دریافتی‌ام صحبت کنم اما پول کمی از باشگاه دریافت کرده‌ام.

,

وی در خصوص شرایط بد پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: مسلماً اگر تمرکز خود را حفظ کنیم می‌توانیم در چهار بازی آینده بیشترین امتیاز را بگیریم و کمی در جدول بالا بیاییم.

,

هافبک پرسپولیس درباره ناراحتی و حرکتی که پس از تعویض شدنش در بازی پرسپولیس و سپاهان انجام داد، اظهار داشت: طبیعتاً هر بازیکنی از تعویض شدن ناراحت می‌شود اما من هیچ ناراحتی و اعتراضی به کادر فنی ندارم.

,

تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه