اخبار داغ

بازیکنان استقلال بعد از برد صبا چه گفتند

بازیکنان استقلال بعد از برد صبا چه گفتند
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار برابر صبا کمی استرس داشتیم و این موضوع باعث شد بعد از گل دوم کمی به هم ریخته بازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا عنایتی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال برابر صبای قم درباره این بازی اظهار داشت: هر دو تیم برای بردن تلاش می‌کردند اما یک فرق بزرگ بین دو تیم وجود داشت آنهم استرس بود. صبایی‌ها استرس نداشتند اما ما کمی استرس داشتیم و همه دیدند که بعد از گل دوم کمی به هم ریخته بازی کردیم. اما خدا را شکر که پیروز شدیم و 3 امتیاز را کسب کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رضا عنایتی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال برابر صبای قم درباره این بازی اظهار داشت: هر دو تیم برای بردن تلاش می‌کردند اما یک فرق بزرگ بین دو تیم وجود داشت آنهم استرس بود. صبایی‌ها استرس نداشتند اما ما کمی استرس داشتیم و همه دیدند که بعد از گل دوم کمی به هم ریخته بازی کردیم. اما خدا را شکر که پیروز شدیم و 3 امتیاز را کسب کردیم.,

وی با بیان اینکه بازی خوبی بود و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند، خاطرنشان کرد: در یک صحنه داور به اشتباه آفساید من را اعلام کرد البته این موضوع هم از اتفاقات فوتبالی است. ممکن است یک روز داور هم مانند بازیکنان اشتباه کند و نباید خیلی به آن توجه کرد.

,

عنایتی در مورد اینکه آیا استقلال امسال می‌تواند سهمیه آسیا کسب کند یا خیر، تصریح کرد: ما توجهی به حریفان نداریم و فقط به فکری بازی‌های خودمان هستیم. فقط می‌خواهیم در مسابقات پیروز شویم تا فصل را به خوبی تمام کنیم. امیدوارم در این راه سهمیه آسیا را هم کسب کنیم.

,

فخرالدینی: هواداران برد می خواهند نه چیز دیگری!

, فخرالدینی: هواداران برد می خواهند نه چیز دیگری!,

 میلاد فخرالدینی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل صبای قم گفت: نیمه اول مسابقه دست استقلال بود می‌توانستیم سه چهار گل بزنیم در نیمه دوم صبا بهتر بازی کرد.

,

وی در مورد اینکه اگر در این بازی پیروز نمی‌شدند باز هم بی‌غیرت خطاب می‌شدند، اظهار داشت: هواداران پیروزی می‌خواهند آنها دوست دارند برد تیم‌شان را ببینند و توقع دیگری هم ندارند.

,

مدافع استقلال در مورد اینکه هفته بعد با تراکتورسازی بازی دارند و آیا می‌تواند جلوی قهرمانی تیم‌ سابقش را بگیرد، افزود: ما یک سهمیه داریم و مقابل تراکتورسازی هم بازی می‌کنیم 3 سال خوب را در تراکتورسازی در پشت‌سر گذاشته‌ام و خاطرات بسیار خوبی داشته‌ام تلاش می‌کنم که برای استقلال عملکرد خوبی داشته باشم اکنون بازیکن این تیم هستم و تمام هدفم تلاش برای مفید بودن در ترکیب استقلال است.

,

فروزان: کفش هایم قرمز نبود!

, فروزان: کفش هایم قرمز نبود!,

محسن فروزان پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر صبای قم درباره این بازی اظهار داشت:‌خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم طبیعی بود که صبایی‌ها کمی فشار بیاورند تا به گل برسند.

,

وی در مورد صحنه‌ای که همراه با توپ از محوطه جریمه خارج شد، گفت: دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما بلافاصله ایستادم و کار را دنبال کردم. فکر نمی‌کنم اتفاق مهمی باشد که بخواهیم به آن بپردازیم.

,

فروزان در مورد واکنش هواداران به کفش‌های قرمزش تصریح کرد: زمانی که در تراکتور هم بودم از لباس‌های آبی استفاده می‌کردم. کفش امروز من آبی و نارنجی بود اما از بیرون قرمز دیده می‌شد! همه می‌دانند من از کودکی عاشق استقلال بودم و خونم آبی است و هیچ وقت هم از رنگ قرمز استفاده نمی‌کنم چون آن را دوست ندارم. از هواداران می‌خواهم کفش‌های امروز من را نارنجی ببینند!

,

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه امروز دیگر کسی آنها را با لقب بی‌غیرت صدا نکرد، اظهار داشت: متاسفانه استادیوم‌ها در ایران تبدیل به جایی شده است که مردم بیایند و خودشان را خالی کنند. ما عادت کرده‌ایم در هر تیمی که بازی می‌کنیم وقتی که پیروز می‌شویم باغیرت هستیم و وقتی می‌بازیم بی‌غیرت.

,

وی ادامه داد: دست تماشاگران درد نکند که همیشه حامی ما بودند. در برخی بازی‌ها شعارهایی علیه بازیکنان سر داده می‌شد که از یک سکوی خاصی بود که خیلی اهمیت ندارد.هواداران واقعی ما آنهایی هستند که اگر 20 بازی هم ببازیم علیه تیم و بازیکنان شعار نمی‌دهند.

,

انتهای پیام/ی

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه